Gå til innhold

LG KU990 har bestillt. Hva er positivt/negativt med den?

Dott^

Anbefalte innlegg

Halloisen, da har jeg bestillt LG KU990, og gleder meg stort :D Eneste skåret i kleden, er at jeg må vente 14 forbanna dager, på grunn av at mamma bestillte noe annet som ikke kommer på lager før :thumbdown:

Så...Hva syns dere som har hatt den en stud?

Hva følger med? Positive/negative sider med den.

Bra kamera, kjapt?

Blir telefonen "treg" etter hvert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både amobil.no og lydogbilde.no har testet denne telefonen. Var en periode jeg vurderte sterkt å kjøpe denne. Eneste som gjorde at jeg ikke kjøpte den var at jeg ville ha GPS og da stod valget på Nokia N95, men det ble liksom aldri noe av. Jaja, uansett... Sjekk amobil sin test og lydogbilde.no sin :)

Lenke til kommentar
Både amobil.no og lydogbilde.no har testet denne telefonen. Var en periode jeg vurderte sterkt å kjøpe denne. Eneste som gjorde at jeg ikke kjøpte den var at jeg ville ha GPS og da stod valget på Nokia N95, men det ble liksom aldri noe av. Jaja, uansett... Sjekk amobil sin test og lydogbilde.no sin :)

Har skjekka amobil akkurat :) Er terningkast 4 bra?

Lenke til kommentar
Halloisen, da har jeg bestillt LG KU990, og gleder meg stort :D Eneste skåret i kleden, er at jeg må vente 14 forbanna dager, på grunn av at mamma bestillte noe annet som ikke kommer på lager før :thumbdown:

Bra kamera, kjapt?

Hvorfor ikke ta en tur innom nærmeste elkjøp/expert/telebutikken/telehuset og si at du vurderer å kjøpe telefonen, og spørre om du får ta en titt på telefonen, og spørre spørsmålene der?

Lenke til kommentar

Bra kamera, kjapt?

Hvorfor ikke ta en tur innom nærmeste elkjøp/expert/telebutikken/telehuset og si at du vurderer å kjøpe telefonen, og spørre om du får ta en titt på telefonen, og spørre spørsmålene der?

hadde gjort det, hadde det ikke hvert for at det tar en time å kjøre til nærmeste. derfor håpet jeg på svar her :)

Lenke til kommentar

Den får jo 5 i amobil sin test da!? (http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181/konklusjon)

Lenke til kommentar

Den får jo 5 i amobil sin test da!? (http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181/konklusjon)

Merkelig, stod 4 tidligere i dag..Skjønner ikke det der...

Heisann,

Dette skyldes at en ny telefon (N82) har kommet så godt ut at andre telefoner kan ha falt ned. Men i KU990s tilfelle skal karakteren være fem, så den oppjusteres. Takk for tipset smile.gif

Ser ut som om amobil justerer den opp og ned etter som det kommer nye mobiler, fordi den var 5 i går kveld, 4 idag til og med ut på etter middagen, og igjen stillt opp til fem :dontgetit:

Endret av Dott^
Lenke til kommentar

Den har hatt terningkast 5 og "amobil anbefalt" helt siden den ble testa den :p Og jeg så på den testen både igår og iforrigårs og for flere måneder siden, har alltid vært 5, det må vel være 5 (Eller 6) for å få "amobil anbefalt" såvidt meg er bekjent..

Så enten så du feil eller så var det en feil på siden deres...

Dessuten baserer telenor sine tester på amobil sine og der står det også 5:

http://www.telenormagasinet.no/tester/mobi...ikler/lg-ku990/

Lenke til kommentar
Den har hatt terningkast 5 og "amobil anbefalt" helt siden den ble testa den :p Og jeg så på den testen både igår og iforrigårs og for flere måneder siden, har alltid vært 5, det må vel være 5 (Eller 6) for å få "amobil anbefalt" såvidt meg er bekjent..

Så enten så du feil eller så var det en feil på siden deres...

Dessuten baserer telenor sine tester på amobil sine og der står det også 5:

http://www.telenormagasinet.no/tester/mobi...ikler/lg-ku990/

Har iallefall vært en masse surr med terningkastet der har jeg hørta og lest av andre brukere. Så er nok siden det er noe galt med.

Uansett så spiller ikke det noe rolle. Jeg vil vite hva _dere_ synest om mobilen :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

LG KU990 er en relativt gammel telefon nå, og er derfor billig.

Er en ganske god mobil, men mangler wifi som er viktig for mange (også meg).

Den mangler også et standard OS som windows mobile og symbian, derfor kan du ikke legge til alle de gratis programmene som er tilgjengelig på markedet til de systemene.

LG KC910 er vel regnet som etterfølgeren, og i mitt syn et bedre valg selv om den er dobbelt så dyr.

Den har fått på plass wifi, bra lyd (dolby) og et bedre kamera.

Widgets er kult, synes jeg, og den er vel også fysisk mindre.

https://prisguiden.no/product.php?productId=100193

du blir nok fornøyd med KU990 også, om du klarer deg uten wifi. :-)

Lenke til kommentar
LG KU990 er en relativt gammel telefon nå, og er derfor billig.

Er en ganske god mobil, men mangler wifi som er viktig for mange (også meg).

Den mangler også et standard OS som windows mobile og symbian, derfor kan du ikke legge til alle de gratis programmene som er tilgjengelig på markedet til de systemene.

LG KC910 er vel regnet som etterfølgeren, og i mitt syn et bedre valg selv om den er dobbelt så dyr.

Den har fått på plass wifi, bra lyd (dolby) og et bedre kamera.

Widgets er kult, synes jeg, og den er vel også fysisk mindre.

https://prisguiden.no/product.php?productId=100193

du blir nok fornøyd med KU990 også, om du klarer deg uten wifi. :-)

Jeg fikk ikke lov å bruke mer en 2500, så da tenkte jeg den her :)

Har allerede en SonyEricsson P1i, men den er altfor avansert for meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skal vel ikke være noe problem å splitte bestillingen slik at mobilen blir sendt med en gang.

Har en KU990 selv og er godt fornøyd med den. Liker muligheten for video i 120fps, den har grei video ellers og helt ok bilder. Men mikrofonen funker ikke helt på min, så blir bare skurr ved høyt volum.

Bruker den ikke noe spesielt mye, så er ikke noe problem at den er litt treg.

Lenke til kommentar
Skal vel ikke være noe problem å splitte bestillingen slik at mobilen blir sendt med en gang.

Har en KU990 selv og er godt fornøyd med den. Liker muligheten for video i 120fps, den har grei video ellers og helt ok bilder. Men mikrofonen funker ikke helt på min, så blir bare skurr ved høyt volum.

Bruker den ikke noe spesielt mye, så er ikke noe problem at den er litt treg.

Så den er altså ikke treig?

Er kamera bare _OK_? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Den fungerer helt fint, men hvis man sammenligner f.eks kameraet med N82 sitt så er det ikke så raskt. Å gå fra video til bilde tar f.eks litt tid, men så er vel mobilen min litt treg pga. mange hundre bilder og videoer. Så den er helt og henger ikke lenge på noen plasser. :hmm:

N82 vs. KU900 fra forrige helg (tror ikke jeg brukte blitz på mitt til høyre):

post-22560-1225479131_thumb.jpg

post-22560-1225479182_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Snakket med noen folk på skolen i dag, som har den mobilen og er strålende fornøyd. Det syns heller ikke at den var treg :)

Har nå en SonyEricsson P1i, den er kanskje litt treg da, så vil høyst sansynlig gå den positive veien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...