mordi Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 vet dere at det har kommet en ny Gforce kort Gforce 4 KK. (Kule-Kim) d har 2 gb å vannkjøler med proppel å du har 100 fps på cs uansett hva du gjør hvis du ikke trur meg så kan du bare stikk en finger i rompa å en i munnen å etterpå bytteplass hah... TAPERE!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Øhm du vet du ikke er den første spammeren og han andre havnet hos rektor på universitetet. Moderatorene har ip adressen din som sier hvor du er og kan varsle din isp så er abbonomentet ditt borte og du er svartelistet... Jaja, foreslår litt skjerpings her. Bruk de små grå Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 vet dere at det har kommet en ny Gforce kort Gforce 4 KK. (Kule-Kim)d har 2 gb å vannkjøler med proppel å du har 100 fps på cs uansett hva du gjør hvis du ikke trur meg så kan du bare stikk en finger i rompa å en i munnen å etterpå bytteplass hah... TAPERE!!!!!!!!!!!!!!! Stakkars fyr Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hva er det denne fyren prøver å oppnå? Har overhodet ikke noe her på forumet å gjøre!!! Skån oss for slikt! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Som mange har sagt tidligere; hvorfor ikke bare ignorere slike poster? Når folk i det hele tatt gidder å svare på sånne poster, så har jo dusten oppnådd målet sitt... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du er tilogmed barnsligere enn meg jo.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette kaller jeg klassisk eksempel på spam og dårlig emnebruk... Vi gjetter tre ganger hva som skjer med denne posten Svar1: Steng Svar2: Steng og Svar3: Steng Hadde jeg rett? Yes. Hva vinner jeg? Får stenge posten. woooha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg