UrgeLoL Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Link Litt dårlig kvalitet, men man får ett godt inntrykk! Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ser lovende ut. Fin grafikk og mye bra effekter. Håper bare ikke spillet blir kun "shoot, move, shoot, move osv". Nå kjenner vi jo ikke historien i spillet heller? Satser på at utviklerene har satset mye på denne itillegg og ikke bare på det visuelle... Skulle likt og sett det i bedre kvalitet da Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Regner med at dette blir kjøp. Håper virkelig AI-en gir litt mer motstand i det ferdige spillet. Han som spiller står jo helt uberørt mitt på en åpen plass. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja merket dette jeg også. Håper han spiller på easy for det der så litt vel lett ut.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ser heilt rått ut enkelt og greit AI`en håper eg er i boks! Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ser utrolig lovende ut, gleder meg virkelig til det kommer ut. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er synd at det kun er de samme 15 min. vi blir vist hver gang. Spillet blir nok kjøpt bare for å støtte utviklerne. Det må ha gått sinnsyke mengder penger i produksjonen av dette spillet, og det ser kult ut. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ser jo ganske fantastisk ut, håper bare gameplayet holder. Det med tanksen så litt tarvelig ut, siden man ikke kunne kjøre over de klossene på bakken. Endret 30. oktober 2008 av Only Chaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå