khorne Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har et lite problem her. Tv-ut funker greit helt til jeg setter film til å spille i fullscreen. Da får jeg på en måte to bilder som legges en cm ved siden av hverandre. Dvs uklart bilde. Noen som har en ide til hva jeg skal gjøre? Har geforce 4800se... Lenke til kommentar
khorne Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 ja... 800x600 og 1024x768 = ingen forskjell Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg hadde akkurat samme problemet.. Gå inn på avanserte innstillinger på skjermkortet-->Geforce..-->Innstillinger for overlapping, og velg Videooverlapping på zoominstillinger.. Det funker iallefall for meg.. The Edge Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har et lite problem her. Tv-ut funker greit helt til jeg setter film til å spille i fullscreen. Da får jeg på en måte to bilder som legges en cm ved siden av hverandre Har du gode drivere? last ned nye fra www.guru3d.com 43.45 Lenke til kommentar
hermsty Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det kan hende det har noe med instillingene å gjøre. Jeg hadde samme problemet og jeg installerte nye drivere. Det funka for meg! Hva slags skjermkort har du da? Det er mulig du har feil drivere. Eller drivere som lagger i fullscreen. Det kan funke å installere nye drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå