qaroline Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan og hvor kan man laste ned spill til PSP? Googla litt, men syns sidene jeg fikk opp virka lite troverdige. (Nei, snakker ikke ulovlig nedlasting) Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det er mange spill tilgjenglig på PS Store. Du trenger firmware 5 for å få tilgang med en PSP. Det er også nødvendig med en PSN-konto. Det er gratis å opprette. Det finnes også en PC-klient og mulighet for å bruke PS3. Endret 29. oktober 2008 av ketilkn Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hm. Mulig å forklare litt nærmere? Er ikke helt satt inn i slikt. PSPen er søstra mi sin, men jeg fikk låne den, så jeg har ikke brukermanualer og vet ikke hvilken modell det er. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke noe med saken, gå her å sjekk om siste oppdatering er installert. Med firmware 5.00 eller mer har du tilgang til PSP store, men du må registrere deg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Instillinger -> Network Update (øverste valg, meny lengst til venstre) Så helt til høyre etter update vil du få et PlayStation Network valg. Velg Sign up for PlayStation Network og følg instruksjonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå