Wayshot Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det nærmer seg 1. april... Er det noen her som har noen gode forslag til hva jeg kan narre venner, klassekamerater eller hybelnaboer med? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du kan jo feks. ta og ringe på til en av naboene som har litt fin bil og si at du var u heldig og kom "borti" bilen demmes ellerno... Selv skal jeg kødde med stefaren min som jobber i Singapore (dro idag) og si at hans Chevrolet Camaro 70 modell har blitt rappa, pluss masse andre deler som lå i garagen, hehe, tenker han blir lang i maska da Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har laget meg en 1. April smilpakke jeg. Puttet i litt loddevann, smaker dritt som bare faen. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ring moren din og si at du har blirr påkjørt eller noe slikt, så at du kan skremme henne litt... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ring moren din og si at du har blirr påkjørt eller noe slikt, så at du kan skremme henne litt... Jepp, men ikke si du er død... det kan bli for mye! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hmm min mor er lettlurt så eg tror eg skal late som eg hjerneslag eller noe lignende. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ring moren din og si at du har blirr påkjørt eller noe slikt, så at du kan skremme henne litt... Jepp, men ikke si du er død... det kan bli for mye! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ring moren din og si at du har blirr påkjørt eller noe slikt, så at du kan skremme henne litt... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå