Gå til innhold

Sniktitt: Resistance 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

SpecOps ble ikke noe gøy får man unlocka våpen2, maskingeværet hvor man fyrer av en "trackingbullet" som gjør at alle andre kuler fra nå av går til den fienden du traff. Ganske artig å skyte vilt i alle retninger og treffe fienden uansett.

 

 

Største problemet med SpecOps er at folk har en tendens til å ikke slenge ut ammo til folk, dette gir både medics & soldiers skjold og healing, noe som igjen redder resten av laget.

 

Soldier er ganske artig (hvis man har et ok team som gir healing og ammo, når man unlocker shotgun er den relativt god i nærkamp også.

 

Men min personlige favoritt er også Medic, og det er fordi jeg liker meg godt i en supportklasse, hvor jeg kan hjelpe andre. Da er det også greit at man får unlocka en rifle som man kan drepe litt raskere med også :)

 

Ofte jeg er siste mann igjen og må fyke rundt for å resse 1-2 mennesker før jeg dauer selv så ikke laget skal tape kampen.

 

Et annet problem er at folk ikke gjør oppdragene sine, om det er å slå av teleportere eller kanonene spiller ingen rolle, de vil bare skyte og få xp.

 

Jeg vil bare si at jeg har bare testet PS3 Coop da jeg ikke orker fragfester, så den biten kan jeg ikke bedømme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...