Gjest Guest_Annonym_* Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. jeg er en gutt på 19, hele mitt liv fram til nå har vært ensomt og bortkastet, dette skyldes mest på grunn av at jeg er veldig sjenert. Jeg har ikke spesielt mange venner men har et par, dette er er venner jeg ble kjent med tidlig i barndommen, ingen jente venner faktisk, (det forklarer gjerne hvorfor jeg er elendig og snakke med jenter). Tidlig i år 10/01/08 ble jeg kalt in til førstegangs tjenesten i millitære her fikk jeg mange gode venner og fått bra selvtilitt (om det er sånn det skrives), men detsverret holder jeg på og miste kontakten med mange av de fordi jeg forsatt er ganske sjenert og ikke flink til og ta kontakt. men så kommer til saken , for nesten 4 mnd siden traff jeg en jente først bare snakket vi på msn men så begynte vi og treffe hverandre og henge sammen, nå hville jeg sagt vi er ganske gode venner. det jeg liker med henne er at hun er lett og snakke med, hun er UTROOLIG vakker (jeg har aldrig sett noen som er så vakker kødder ikke) men det beste med henne er personligheten hennes, det jeg prøver og si er at jeg er så syyykt forelska i henne. så tingen er at jeg ikke hvet hva jeg skal gjøre, skal jeg fortelle henne hvordan jeg føler og muligens ødelegge vennskapet mitt med henne eller skal jeg bare være vennen hennes, jeg har lite lyst til og ødelegge mitt vennskap med henne for noe som mest sansynelig ikke går i den retningen jeg ønsker, men tingen er at det dreper meg invendig at ikke hun vet hva jeg føler for henne og at hun ikke føler det samme vei, hva skal jeg gjøre????? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ignorer skrive feil plz Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg tror ikke du skal forvente at hun føler det samme tilbake, men hvis det plager deg så masse burde du kanskje gjøre noe med det. Har du mot til å gjøre et fremstøt mot henne? Mener ikke at du bare skal fortelle henne det, men prøve ut litt kroppskontakt. Men vit da at du vil risikere at det vil bli rart mellom dere, i verste fall vil det være vanskelig å beholde vennskapet. Er det noe som tyder på at hun føler noe mer enn vennskap for deg? Endret 29. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det er kanskje en mulighet for at hatt lite kontakt med det motsatte kjønn tidligere, får nå plutselig mer oppmerksomhet fra en av dem, og dermed faller for den første (og beste)? 4 måneder er ganske lang tid, og hun vil sannsynligvis bare være vennen din. You're in the friend zone... Dog, jeg kan ta feil. Du må nesten bare se det an selv, så godt du kan. Endret 29. oktober 2008 av Spankley Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg tror ikke du skal forvente at hun føler det samme tilbake, men hvis det plager deg så masse burde du kanskje gjøre noe med det. Har du mot til å gjøre et fremstøt mot henne? Mener ikke at du bare skal fortelle henne det, men prøve ut litt kroppskontakt. Men vit da at du vil risikere at det vil bli rart mellom dere, i verste fall vil det være vanskelig å beholde vennskapet. Er det noe som tyder på at hun føler noe mer enn vennskap for deg? både ja og nei hun er utrolig flink til og gi miksa signaler Det er kanskje en mulighet for at hatt lite kontakt med det motsatte kjønn tidligere, får nå plutselig mer oppmerksomhet fra en av dem, og dermed faller for den første (og beste)?4 måneder er ganske lang tid, og hun vil sannsynligvis bare være vennen din. You're in the friend zone... Dog, jeg kan ta feil. Du må nesten bare se det an selv, så godt du kan. er nokk det ja, men mest sansynlig kommer jeg ikke til og si noe fordi jeg er ytrolig gla i henne som venn og vill ikke risikere det for livet omtrent, men det kommer ikke til og bli lett og se henne sammen med noen andre Det er kanskje en mulighet for at hatt lite kontakt med det motsatte kjønn tidligere, får nå plutselig mer oppmerksomhet fra en av dem, og dermed faller for den første (og beste)?4 måneder er ganske lang tid, og hun vil sannsynligvis bare være vennen din. You're in the friend zone... Dog, jeg kan ta feil. Du må nesten bare se det an selv, så godt du kan. men tro meg jeg faller ikke bare for det første og beste, for og være så sjenert så jeg jeg en kresen liten tass noe jeg ikke burde være Endret 30. oktober 2008 av Juliess Trippelpost Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bedre å fortelle det og i verstefall få seg en liten nedtur, enn og gå rundt å lure på hva hun føler, det hjelper deg ivertfall lite. Eller at hun plutselig skulle få seg type en dag sånn uten videre, da knuses du nok fullstendig, så ikke hold ting for deg selv når det gjelder sånt. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har vært oppi den samme driten før og er det igjen nå. Fra tidligere så har jeg fått erfare at du kanskje burde si det, istedenfor. Jeg sa det ikke forrige gang, beholdt vennskapet (veldig fint på en måte) men hadde fortsatt den samme følelsen, som ikke er noe gøy. Men flytta bort så det med hun forrige gikk over. Men nå er jeg i samme båt igjen Så du er ikke alene Strever med hva jeg skal gjøre selv. Prøv vertfall med kroppskontakt ol. det viser ihvertfall litt at du er interessert og kanskje at hun er Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 men tingen er at det dreper meg invendig at ikke hun vet hva jeg føler for henne og at hun ikke føler det samme vei, hva skal jeg gjøre????? Har hatt akkurat samme følelse som du har her. Kun vært skikkelig forelsket to ganger i livet, men ingen av de utvalgte (eller dødsdømte ), vet om dette. Mange år siden jeg var skikkelig forelsket og jeg tenker stadig tilbake på hvor jeg hadde vært hvis jeg hadde hatt baller til og fortelle vedkommende den gangen jeg hadde muligheten. Så ikke gjør samme feil. Fortell! Eneste du kan få er et ja, eller et nei. Prøv! Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vet ikke om det er så lurt å bare plumpe ut: Jeg er forelsket i deg. Men nå er jo jeg fryktelig dårlig til å vise at jeg vil noe mer med en person. Prøv deg frem, vis gradvis at hun er spesiell for deg, og ikke bare "just another friend". Er hun en nogenlunde oppegående jente, vil hun legge merke til det;) Tro meg, det ligger i jenters natur. Da slipper dette å bli kleint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå