RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 kjøpte en eee 904HD i dag.. alt har gått bra.. Til nå. Når jeg booter opp kommer det nesten helt til skrivebordet,, men kun bakgrunnen som syns ikke noe annet av windows greier. Får ikke gjort noe, Og ikke vet jeg hvordan jeg reinstallerer skiten heller:p noen som kunne gitt meg noen tips? Skal vedde på at det er vel bare en eller annen knapp jeg har kommet borti men.. Her er "bakgrunnen" min.. Men ikonene kommer ikke fram. EDIT: Er det Gho fila som skal på USB "pennen"? Tror jeg kjøpte en litt for liten en. kjøpte en på 2gb. men fila er på 4gb:s Den brukerhåndboka som fulgte med var ikke mye og skryte av heller. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) får du opp oppgavebehandling? alt+ctrl+del? hvis du får det fram så skal det finnes en plass der det e start en prosess eller kjør etc og da skriver du explorer.exe Endret 29. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) jupp fikk fram det men skjer ingenting om jeg skriver det. Titter i prosseser nå. der står explorer.exe taskmgr.exe svshost.exe svshost.exe svshost.exe services.exe winlogon.exe csrss.exe smss.exe Men kommer ikke inn i windows liksom Endret 29. oktober 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Trykte f8 og bruk siste innstillinger som virket og da funka det:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå