Liberum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har en suzuki rm 85 2003 modell som jeg skulle hatt piggdekk til. Noen som vet om noen nettsider hvor jeg får kjøpt dette, og andre deler til den? Lurte også på om det er noen som vet om det går an å få på lys på den? Takk på forhånd Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Velg og vrak: http://www.mc-deler.no/results.asp?Id=Pigg...&Db=PIDEKKU Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk. Ingen som vet om det går an å få på lys på den? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Klart det går, kun fantasien som setter grenser Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvordan skal man koble til lyset da? Det er jo ikke noe batteri... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Batterilykt som du klistrer på da Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ah, skjønner, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei men seriøst, er der ikke "dynamo" engang på sykkelen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nå er ikke jeg så inni stempelmotorer (siden vi kun lærer om jetmotorer), men på "alle" stempelmotorer skal det være en stator som lager strøm til tennpluggen (gjennom coilen). Denne brukes også som dynamo for å ha strøm til lys og annet. Går det ikke an å koble en spenningsregulator til denne og så få tak i noe lys fra en annen type moped og sette på? Men er ikke RM85 en minicross sykkel da? Da trenger du vel ikke lys Endret 1. november 2008 av gilera Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Spørs om den som er på crossern hans er beregnet for mer enn å gi gnist til pluggen? Vet at den på scootern min er beregnet for 130W Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) På en 85cc burde den gi litt mer enn kun til pluggen ^_^ Endret 1. november 2008 av gilera Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men crossere skal jo ikke ha så mye elektronikk, scooteren min har jo ECU, godt med belysning, horn og div. annet som skal forsynes med strøm. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men den burde fortsatt levere nok effekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå