Gå til innhold

Hvilke maskin ville du anbefalt en gamer?

LarZen

Anbefalte innlegg

Jeg skal være ærlig og si at jeg liker PS3 bedre en X360, det har med alt fra menyer til selve hardwaren. Jeg er en gamer men idag etter langt tid så har jeg arrestert meg selv litt.

Om noen spurte meg før om hvilke maskin dem burde kjøpe mellom X360 og PS3 så var det somregel en nobrainer for min del, det var PS3. Men om en gamer hadde spurt meg idag og han/hun ikke hadde noen spesiele ekslusive spill som var viktig å spille så ville jeg helt klart anbefalt X360.

X360 har DLC somregel i alle sine multiplatform spill som ikke PS3 har.

X360 har thropies fra den dagen du putter plata inn i maskinen, hva hjelper det om thropies kommer senere til PS3 når du er ferdig med spillet...

X360 sine multiplatform spill er ved 98% av tillfellene "bedre" en PS3 versjonen, alt fra bugs,flyt content og lista bare går videre.

Så om en som liker å spille spill idag skulle velge maskin, så er er helt klart X360 den beste maskinen å velge.

Som dere ser på min signatur så er PS3 maskinen jeg har kjøpt spill mest til, noe som kommer til å forandre seg mye fremmover i tiden ser det ut som. Jeg er blitt lei at PS3 er en maskin som multiplatform spillene er dårligere til. For hvorfor skulle jeg finne meg i det? Når det finnes en maskin som leverer alt fra dag 1?

Hva er deres tanker og meninger rundt dette? La oss holde det til en diskusjon rundt multiplatform spill da det er det som er selve issuet.

Diskuter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...