roarkl Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Redigert av Roar, Magnus MK1 på Akademiet VGS i Sandnes. Skoleprosjekt som sakt. Fargene og kvaliteten kunne vært gjort bedre i den første scenen men slik ble det pga. tidsrommet vi filmet på. Konstruktiv tilbakemeling er ønsket. I tillegg til om dere likte den eller ikke:) takk Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo samme video på begge du lurte meg Lenke til kommentar
roarkl Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo samme video på begge du lurte meg det er fordi enkelte har bugs. Det gjør at det første jeg skriver ikke kommer frem. Fikk kommentar på det rette etter jeg la ut threaden av noen i klassen. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha. Synes den var ganske bra jeg. Morsom vri på slutten Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 WAHAHAHAHAHA! Inferior humans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå