dan83 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hei vill høre hva dere syntes om Igor Siwanowicz siss makro bilder!? http://photo.net/photodb/folder?folder_id=516535 For meg så er han en stor insperasjons kilde, selv om jeg foretrekker å "fange øybelikket" i naturlige omgivelser Regner med at noen ikke liker dette, siden de fleste av hans bilder er tatt under kontrolerte omgivelser, altså i studio osv Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er en stor fan av Igor selv - og har dratt han frem noen ganger på foruemt her før. Enormt kreativ og dyktig fotograf. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kontrollerte omgivelser kan være kult det. Ser ut som om han har en hel jungel der. Sykt mye rart som kommer fram i macrobilder. Bra det blir vinter snart, så slipper jeg å lengte etter et macroobjektiv. Det er jo ikke så mye rart som kravler på denne tiden. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er mektig imponert av Opo Terser, han tar de fleste bildene sine ute i felten, og dessuten på en mye større forstørrelse (>>1:1). Plukker opp macrobelgen min i dag, så da blir det null problem å ta tilsvarende bilder Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Bildene til Igor er teknisk gode dog nokså kjedelige og streite om man ikke er spesiellt interessert i de krypene han tar bilde av. Bildene til Opo var klart mer seværdige (IMO).. Endret 30. oktober 2008 av ragamuffin Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 veldig stilige bilder. selv og jeg prefererer de i det naturlige, men med kontrolerte omgivelser kan man få mye spennende ut av det. men syns ikke det var noe ekstravagansa, selv om noen av bildene var ufattelig fete. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Litt off-topic: Opo hadde noen fine bilder av verdensrommet også... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Kontrollerte omgivelser kan være kult det. Ser ut som om han har en hel jungel der. Sykt mye rart som kommer fram i macrobilder. Bra det blir vinter snart, så slipper jeg å lengte etter et macroobjektiv. Det er jo ikke så mye rart som kravler på denne tiden. Snøkrystaller Edit:kravler nok ikke så mye. Endret 30. oktober 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bildene til Igor er teknisk gode dog nokså kjedelige og streite om man ikke er spesiellt interessert i de krypene han tar bilde av. Bildene til Opo var klart mer seværdige (IMO).. Har du virkelig vært igjennom bildene til Igor ? Sånn kontra Opo mener jeg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå