achesham_1 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei, jeg har akuratt fått en ny wd 180gb se harddisk på pcen men jeg mangler 50gb. Hvor kan jeg få disse tilbake? Mvh Alexander chesham Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du har alle GB ène men mangler støtte for HD èr over 137 gb. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 1.Høyreklikk på "my computer" 2.trykk på manage 3.disk management 4.Så trykker du på unpartitioned space, også er det bare å følge det som kommer. Da får du riktignok en partisjon til, men du får utnyttet all plassen på disken. Nå tok jeg copy&paste fra en annen post hvor problemet var det samme. Er ikke så dumt å lete litt 8) Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Takk for svarene deres, men når jeg høyretrykker og ser på computermanagement så ser jeg ikke noe unpartitioned space. ________________________________________________ Og en liten ting. Hva skjer hvis jeg trykker convert to dynamic disc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå