Ziera Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hei, jeg vet det finnes ander tråder om skumle filmer. Men de sklir til stadig ut. Jeg er ute etter filmer som skremmer dritten ut av deg, enten at du skvetter som faen hele tiden (ala "grude"), eller filmer som "the ring". Jeg er ikke ute etter gørr filmer som hostel, de har sin underholdningsverdi, men er da ikke skumle bare ekle. Jeg vil ha filmer hvor man så vidt tør å se på, hvor man konstant gjemmer seg under dyna! Tør man ikke gå ut i mørket eller ta seg en tur på hytta de neste dagene er det bare et pluss.. Jeg ser helst at filmen er blitt sett i voksen alder. Er mange filmer man syntes var skumle når man var 14 men ikke når man er voksen. Noen som kan hjelpe meg? PS: Jeg vil helst ikke ha en diskusjon om hufsa:P Endret 29. oktober 2008 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) poltergeist? den er bra. husk å se den fra 1982. er ikke så ille i hd kvalitet. det kommer øyeblikk der du skvett som faen hvis du har god bass og suround annlegg og lyden nesten på fult:p Endret 29. oktober 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vil anbefale den spanske filmen [Rec]. Meget creepy greier. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 poltergeist? den er bra. husk å se den fra 1882. er ikke så ille i hd kvalitet. det kommer øyeblikk der du skvett som faen hvis du har god bass og suround annlegg og lyden nesten på fult:p Jøss, 1882? Trodde ikke de hadde skrekkfilm på den tiden On topic: Shutter (originalversjon), Ringu, The Shining og The Blair Witch Project. Den skumleste filmen i verden er selvsagt Tales of Terror, men jeg vet ikke helt om du får tak i den, siden den er ganske skjelden. [rec] burde du også sjekke ut, selv om jeg ikke har sett den enda... De fleste sier den er bra. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 haha, skrivefeil ja:p får håpe trådstarter forstod hva jeg mente så han ikke spør etter poltergeist fra1882 i butikken:P Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Psycho 2 Rosemary's baby Jacobs ladder Ju-on, japanske the grudge Liker best de gamle 70/80 talls filmene med en creepy setting og nervepirrende musikk/lyder. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så The Orphanage i går, den anbefales på det sterkeste. Nok en spansk film, men det gjør vel ingenting? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, jeg vet det finnes ander tråder om skumle filmer. Men de sklir til stadig ut. hvis tråder skrir ut i ot vil jeg anbefale at de rapporteres slik at de blir ryddet. Denne tråden stenges. bruk en av de andre trådene om temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg