Deathie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg leter etter en gammel klassiker ved navn Rayman. Spilte det da jeg var knøtt og skulle gjerne likt og skaffet meg det igjen. Selvsagt må det være til en billig penge, og helst nytt. Leitet litt i guiden for Playstation 3 etter butikker, men det var ikke så mye hjelp å finne der. Håper noen sitter med en god butikk som kan brukes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Denne fyren ser ut til å ha spillet du leter etter. Desverre tror jeg nesten du kan glemme å finne det nytt. Jeg har dette spillet på GBA og skjønner hvorfor du vil ha tak i det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er selv på jakt etter det føste MGS spillet på ps1. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er selv på jakt etter det føste MGS spillet på ps1. Noen som vet?? Ser ut som om den samme personen som en annen viste til (han her) også selger Metal Gear Solid til Ps1.. "Metal Gear Solid, komplett: 449,-" Ctrl + F og søk på "Metal" når du er på den Finn.no-siden Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Om du har PS3, så kan Rayman kjøpes på PlayStation Store om jeg ikke tar feil, til den nette pris av 40 kr. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er selv på jakt etter det føste MGS spillet på ps1. Noen som vet?? Ser ut som om den samme personen som en annen viste til (han her) også selger Metal Gear Solid til Ps1.. "Metal Gear Solid, komplett: 449,-" Ctrl + F og søk på "Metal" når du er på den Finn.no-siden Selgeren er fra sverige, det vil da bli toll ved mgs1?? Noen andre, også utendlanske nettbutikker? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er selv på jakt etter det føste MGS spillet på ps1. Noen som vet?? Ser ut som om den samme personen som en annen viste til (han her) også selger Metal Gear Solid til Ps1.. "Metal Gear Solid, komplett: 449,-" Ctrl + F og søk på "Metal" når du er på den Finn.no-siden Selgeren er fra sverige, det vil da bli toll ved mgs1?? Noen andre, også utendlanske nettbutikker? Du har jo Ebay.. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Selgeren er fra sverige, det vil da bli toll ved mgs1??Noen andre, også utendlanske nettbutikker? Det er ikke toll på elektronikk og spill. Det du kanskje mener er moms, men det skal du bare betale om varen koster over 200 kr. Om det er moms på varer fra Sverige vet jeg ikke, men jeg tror det. Momsen du betaler er på 25 % av varens pris. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lurer på en annen ting: Hva er forskjellen mellom MGS og MGS VR Mission?? Hvilken er den orginale?? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 For guds skyld ikke kjøp VR mission. Haha, da blir du skuffet. MGS er originalen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men er ps1 spill sonefrie. Tenkte jeg skulel spille dem på min ps3 40 gb (250gb) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Men er ps1 spill sonefrie. Tenkte jeg skulel spille dem på min ps3 40 gb (250gb) Ne, spill til PS1 og PS2 er ikke sonefrie. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg leter etter en gammel klassiker ved navn Rayman. Spilte det da jeg var knøtt og skulle gjerne likt og skaffet meg det igjen. Selvsagt må det være til en billig penge, og helst nytt. Leitet litt i guiden for Playstation 3 etter butikker, men det var ikke så mye hjelp å finne der. Håper noen sitter med en god butikk som kan brukes. Rayman får du kjøpt på Playstation Store til 40 kroner. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har du link Isbilen? Jeg finner bare spill til PS3, PS2 og PSP. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er selv på jakt etter det føste MGS spillet på ps1. Noen som vet?? Ser ut som om den samme personen som en annen viste til (han her) også selger Metal Gear Solid til Ps1.. "Metal Gear Solid, komplett: 449,-" Ctrl + F og søk på "Metal" når du er på den Finn.no-siden Woot! Brukte for noen uker siden godt over 1000kr for å få tak i hele MGS-serien. 1ern var dyrest, men så var det egentlig så enkelt? Tabbeee! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ebay er tingen. Her er Rayman: http://video-games.shop.ebay.com/items/Gam...286Q2ec0Q2em282 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har du link Isbilen? Jeg finner bare spill til PS3, PS2 og PSP. Jeg misforsto, jeg trodde du hadde PS3. Da kan du kjøpe det som klassiker på PS Store. Men nå har du jo en unnskyldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå