Mojo Pin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Harddisken på laptopen ble ødelagt, så en tekniker fra Dell var her og satte inn en ny. Har nå installert Vista og det meste fungerer fint. Men har sett litt på driverne som ligger på en cd som fulgte med. Resource CD eller noe sånt. Men det ligger jo så mange drivere her. Er det nødvendig å installere alle driverne som ligger der? F.eks. ligger det 8 drivere under "kommunikasjon enhetsdrivere", der den ene er haka av. Betyr haka at den er installert, eller at den bør installeres? Eller skal alle installeres? Takker for svar Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 noen som veit? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Se her du Joda, det står masse fint der, men ikke det jeg lurer på. Kanskje fordi det er for dumt Men når jeg f.eks. skal installere driverne til brikkesettet, skal jeg da installere både "Intel Driver" og "Ricoh Driver". Begge ligger i den samme menyen, og på linken du ga meg står det "Viktighet= Anbefalt" på begge. I menyen på resource cd'n er det en hake ved den ene. Betyr det at den allerede er installert, eller at det er den de anbefaler meg å installere av alternativene? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Liker ikke å bumpe tråder, men prøver desperat et siste forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå