Gå til innhold

[PC] Warhammer Online: Hjelp meg å få en god start i WAR-universet


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg lurer først og fremst på om det er noen som har en guild jeg kunne fått plass i, gjerne en med snille og hjelpsomme folk. Jeg er først og fremst en casual spiller, og er ikke ute etter å gi opp hele livet mitt for dette spillet. Men i den tid jeg faktisk er logget inn er jeg meget seriøst, hyggelig vil jeg også si jeg er ;)

 

Strengt tatt er jeg ikke helt ny til dette spillet, jeg har en Lvl 10 warrior priest på en eller annen server. Jeg er nå villig til å starte en ny character, ettersom jeg er lei av å spille med random idioter som ikke vet rollen sin engang (jeg er ny til dette spillet, men har spilt nok MMORPGs til å vite når folk ikke gjør jobben sin)

 

Jeg liker WAR godt, men det virker som om guild og friends er viktig for å virkelig nyte PvP-aspektene av spillet. Dessverre kjenner jeg ingen som spiller spillet i RL.

 

Er det noen av dere som kunne ha tenkt seg å ha meg med så starter jeg en ny char. på denne serveren. For meg er det nesten det samme hvilken class og race og faction jeg er - her kommer den andre delen av emnets funksjon inn i bildet - jeg trenger råd vedr. klassevalg! Warrior Priest er dritgøy, men jeg føler at klassen kanskje er litt vel avansert for meg akkurat nå. Litt vel mye multitasking. Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å gjøre litt godt med skade, og samtidig tåle litt. En brukervennlig klasse i forhold til PvP, PvE er mindre viktig. Helst ikke rene heal eller tank klasse, men dette er ikke utelukket.

 

Håper dette fører noensteds ettersom jeg har stor tro på dette spillet, men det funker dårlig å spille det med tilfeldige folk, som nevnt.

Tusen takk uansett! :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et så langt innlegg kan jo ikke stå ubesvart!

 

Av de klassene jeg har forsøkt er WP den eneste som ikke blir kjedelig etter lvl 15. Litt vanskelig å spille bra i begynnelsen, men veldig moro, og veldig fleksibel.

 

Vil anbefale deg å rolle karakter på Eltharion serveren, der er du ihvertfall garantert å spille med mye folk, om ikke venner.

 

Edit: Fjernet quote :)

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar
Spill noe som ingen andre gidder og spille 'healer' Runepriest eller warrior priest , eller noe pinglete alven.

 

Da vil du faktisk gjøre en forskjell på feltet imotsetning til alle andre klasser du velger.

 

nå hvorfor skal han det? 

 

 

jeg mener at han skal spillet den klassen han selv syntes er artig og ikke en healer om han ikke liker det, syntes selv det er kjedelig å spille healer å stå bakerst å spamme par knapper å løpe litt rundt å hoppe.. men dette gjelder såklart ikke Warriorpriest å diciple of khaine (om det skrives slik?) da de er meele healers noe som gjør at det hvertfall blir litt mer spennende å gøy å spille..

 

men for all del om du liker å heale så roll en healer, det er jo en del av de som liker d å spille healer ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...