Gloryhoundz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ble bare nysgjerig her om dagen og søkte litt rundt etter nye objektiver eller tillegsstuff for objektiver , jeg kom da fram til at et night vision objektiv hadde vært moro og ha så lurer på om det finnes et adapter / noe du putter mellom kameraet + objektivet for og kunne ta night vision bilder / som gjør at du kan ta night vision bilder. hvis noen lurer på hvorfor jeg skal ha dette som antageligvis er penger langt uti skauen ,så er det da det passer perfekt til Milsim bilder osv, og osssen jeg skal ta bilder av milsim , så er det hemmelighets stemplet Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ble bare nysgjerig her om dagen og søkte litt rundt etter nye objektiver eller tillegsstuff for objektiver , jeg kom da fram til at et night vision objektiv hadde vært moro og ha så lurer på om det finnes et adapter / noe du putter mellom kameraet + objektivet for og kunne ta night vision bilder / som gjør at du kan ta night vision bilder. hvis noen lurer på hvorfor jeg skal ha dette som antageligvis er penger langt uti skauen ,så er det da det passer perfekt til Milsim bilder osv, og osssen jeg skal ta bilder av milsim , så er det hemmelighets stemplet Søk på IR/infrared filter. I tilleg er nogen kameraer bedre for dette enn andre, men en del kan "bygges om" så de funker bra for det formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå