Haelas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det mulig og gå ned ca 3 kg på 2 dager? sulting er lov Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 men kan man miste så mye vekt på dehydrering + evnt trening? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Dehydrere er ikke noe og anbefale. Spis få kalorier og tren kardio. Gå en time om morgenen før frokost og drikk en kopp grønn te før gåturen. Kjør noe kardio på ettermiddagen og ta deg en tur i badstua. Endret 30. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 men kan man miste så mye vekt på dehydrering + evnt trening? Ikke en gang tenk på det Kommer ikke til å kjennes behagelig.. tro meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 men kan man miste så mye vekt på dehydrering + evnt trening? Hvis du lurer på hvordan det føles å være fyllesjuk og full på én gang, så kommer du til å finne det ut. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det mulig og gå ned ca 3 kg på 2 dager?sulting er lov Amputasjon. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Glemte en ting, tarmskylling Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 For å gå ned 3 kg på to dager så må dehydrering til. Når man raser ned i vekt på den tiden så er det stort sett vannvekt man mister. Oppskriften er enkel, løp som en gal og spis lite mat med få kalorier. Men vil ikke akkurat anbefale det da.. 3 kg på to uker hadde vært et mer fornuftig mål. Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det mulig og gå ned ca 3 kg på 2 dager?sulting er lov Ja, jeg gikk ned 5 kg en uke. Da hostet jeg i ett sett (trimmet vel magen) og spiste ingenting. Men gikk opp 2 kilo på EN dag da jeg begynte å spise normalt. :/ Men etter det spiste jeg vanlig og er forsatt 3 kg lettere. Det er en sjangs xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå