ShadowViper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) heei.. Jeg kom med en feiltagelse ved å trykke på denne linken og trykke på en java vindu og trykket "Run" -_- Linken er : *link fjernet* jeg trodde at kameraten min hadde lagt ut en video eller no men tok vis jævelig feil spørsmålet er om hvordan i helvete jeg får fjernet dette? har lagt inn msn på nytt,prøvd med CCleaner og Avg.. men er der fremdeles.. det som skjer når viruset slår inn er at hele msn klikker,får ikke beveget musa og den sender linker rundt.. Hjelp? Endret 29. oktober 2008 av TCi Fjernet link slik at ingen andre får det Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bytt til Pidgin i stede. Microsofts .NET protocol er likeåpen uansett. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bytt til Pidgin i stede. Microsofts .NET protocol er likeåpen uansett. jaja.. men skulle gjerne hatt msn.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva skjer hvis jeg trykker på linken? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vær litt smart og fjern den klikkbare linken. Det er ikke vits i å be om at andre også skal dumme seg ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Linken er fjernet slik at ingen får det samme. Flyttes også til rett forum Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 følg denne guiden takk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå