Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjer hvis en gutt tar p-piller?

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor spiser du p-piller ? Hva tror du at du oppnår med det ?

P-piller inneholder vel østrogen, så du blir vel mer feminin ? ;P

Tviler på at trådstarter gjør det/kommer til å gjøre det, tror bare han er nyskjerrig :) .

Man boobs?

Nei det gjør vel at du ikke blir gravid, slik at du kan ha så mye ubeskyttet sex som du bare vil.

Gjør vel at man ikke kan gjøre andre gravid siden man slutter å produsere sædceller,

neida.

Lenke til kommentar

Husker jeg leste en tråd på et annet forum hvor det var en mann som brukte p-plaster i ca en uke. Om jeg ikke husker feil, rapporterte han at det begynte det å lekke melk fra brystvortene hans.

Klarte dessverre ikke å finne denne tråden igjen. Den var på et engelsk forum.

Endret av LordArgh
Lenke til kommentar
Så begynner penis å dele seg midt på . etter 4 uker med p piller så er penis komplett konvertert til en vagina

Har du erfaring med det????

Opplevde at livet til en kompis ble totalt forandret pga av p-pille spising ja

Han fortalte horrorstories om at kuken hadde delt seg på midten

Sånn seriøst : nei :p

Men først vil jeg gjerne vite hvorfor en gutt/mann vil knaske p-piller frivillig også da!

Hvorfor skal vi menn i det heletatt borti dem ?

Lenke til kommentar
En kompis av meg måtte prøve det:)

Han mente at han fikk stå pi** i tide å utide av det.

Ømh. hehehe. det er det værste . p-piller inneholder jo østrogen. vi menn har litt av det men at vi skal drive å knaskre p-piller er for meg helt latterlig :D

Read this :

Østrogener er en gruppe steroide hormoner som fungerer som det primære kvinnelige kjønnshormon. De produseres hovedsakelig i eggstokkene og i morkaken. Noen østrogener produseres i mindre mengder i leveren, binyrene, og i brystene. De tre vanligste naturlig forekommende østrogenene er østradiol, østriol og østron. Disse produseres i kroppen ved at androgener omdannes ved hjelp av enzymer. Østradiol produseres fra testosteron, og østron fra androstendion. Østron er svakere enn østradiol, og finnes i større mengder enn østradiol hos kvinner etter overgangsalderen. Østrogener finnes naturlig både hos kvinner og menn, men i betydelig større mengder hos kvinner. Østrogenene fører til utvikling av kvinnelige sekundære kjønnskarakteristika som f.eks. bryster. De styrer også menstruasjonssyklusen.

Men greit. vil du utvikle pupper så er det bare å spise :evil:

Edit :

Å ikke bare det. men du utsetter deg for en ekstra fare for å få hjerneslag eller blødninger. flere saker de siste årene (jenter)

artikkel:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=522053

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...