Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 La oss si at jeg har en måned med p-piller liggende som ingen vil ha, og tar en hver dag. Hva vil skje? Fordeler og ulemper, takk. Lenke til kommentar
stallman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor spiser du p-piller ? Hva tror du at du oppnår med det ? P-piller inneholder vel østrogen, så du blir vel mer feminin ? ;P Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Man boobs? Nei det gjør vel at du ikke blir gravid, slik at du kan ha så mye ubeskyttet sex som du bare vil. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå ble jeg også nysgjerrig! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor spiser du p-piller ? Hva tror du at du oppnår med det ? P-piller inneholder vel østrogen, så du blir vel mer feminin ? ;P Tviler på at trådstarter gjør det/kommer til å gjøre det, tror bare han er nyskjerrig . Man boobs? Nei det gjør vel at du ikke blir gravid, slik at du kan ha så mye ubeskyttet sex som du bare vil. Gjør vel at man ikke kan gjøre andre gravid siden man slutter å produsere sædceller, neida. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor spiser du p-piller ? Hva tror du at du oppnår med det ? P-piller inneholder vel østrogen, så du blir vel mer feminin ? ;P Tviler på at trådstarter gjør det/kommer til å gjøre det, tror bare han er nyskjerrig . Spurte det samme spørsmålet i september Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du kan søke deg jobb i kor som kastratsanger (som man spør får man svar :-p) Noen spesiell grunn til at du spør ? Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Husker jeg leste en tråd på et annet forum hvor det var en mann som brukte p-plaster i ca en uke. Om jeg ikke husker feil, rapporterte han at det begynte det å lekke melk fra brystvortene hans. Klarte dessverre ikke å finne denne tråden igjen. Den var på et engelsk forum. Endret 29. oktober 2008 av LordArgh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ok, så langt har vi altså: Fordeler: Gratis melk Slipper å bli gravid Ulemper: Bitch tits 1 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så begynner penis å dele seg midt på . etter 4 uker med p piller så er penis komplett konvertert til en vagina Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så begynner penis å dele seg midt på . etter 4 uker med p piller så er penis komplett konvertert til en vagina Har du erfaring med det???? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En kompis av meg måtte prøve det:) Han mente at han fikk stå pi** i tide å utide av det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan bekreftes. Ble også i ettertid avhengig av å gå i kvinneklær, særlig Bh. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da tror jeg du har spist sterkere ting enn p-piller;) 1 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så begynner penis å dele seg midt på . etter 4 uker med p piller så er penis komplett konvertert til en vagina Har du erfaring med det???? Opplevde at livet til en kompis ble totalt forandret pga av p-pille spising ja Han fortalte horrorstories om at kuken hadde delt seg på midten Sånn seriøst : nei Men først vil jeg gjerne vite hvorfor en gutt/mann vil knaske p-piller frivillig også da! Hvorfor skal vi menn i det heletatt borti dem ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvorfor skal vi menn i det heletatt borti dem ? Fordi jenter bruker de. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) En kompis av meg måtte prøve det:)Han mente at han fikk stå pi** i tide å utide av det. Ømh. hehehe. det er det værste . p-piller inneholder jo østrogen. vi menn har litt av det men at vi skal drive å knaskre p-piller er for meg helt latterlig Read this : Østrogener er en gruppe steroide hormoner som fungerer som det primære kvinnelige kjønnshormon. De produseres hovedsakelig i eggstokkene og i morkaken. Noen østrogener produseres i mindre mengder i leveren, binyrene, og i brystene. De tre vanligste naturlig forekommende østrogenene er østradiol, østriol og østron. Disse produseres i kroppen ved at androgener omdannes ved hjelp av enzymer. Østradiol produseres fra testosteron, og østron fra androstendion. Østron er svakere enn østradiol, og finnes i større mengder enn østradiol hos kvinner etter overgangsalderen. Østrogener finnes naturlig både hos kvinner og menn, men i betydelig større mengder hos kvinner. Østrogenene fører til utvikling av kvinnelige sekundære kjønnskarakteristika som f.eks. bryster. De styrer også menstruasjonssyklusen. Men greit. vil du utvikle pupper så er det bare å spise Edit : Å ikke bare det. men du utsetter deg for en ekstra fare for å få hjerneslag eller blødninger. flere saker de siste årene (jenter) artikkel: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=522053 Endret 30. oktober 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tok en p-pille for noen år siden, skjedde ingenting. Hva som skjer om man tar mange vet jeg dog ikke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvorfor skal vi menn i det heletatt borti dem ? Fordi jenter bruker de. Jenter bruker også tamponger, men personlig har jeg bare funnet ut at de fungerer topp når man skal starte et bål. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 En eller to p piller gjør INGENTING med en mann.. men over tid vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå