cybervision_ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er på jakt etter er kompaktkamera som skal være billig og bra og skal supplere SLR, til å ta med på en liten tur, og være hendig å stappe i jakkelomma. Jeg har sett at Olympus Mju 1200 selges med veske for 1399 på Elprice. Er det et bra valg til prisen? https://prisguiden.no/product.php?productId=79263 Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Men hvorfor? Lenke til kommentar
akle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du kommer jo til og bli skuffet over kvaliteten i forhold til SLR, men det vet du vel. Det virket jo greit i forhold til prisen. Og synes selv Olympus er greie og enkle kameraer. Har hatt µ 700. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Olympus er ikke akkurat markedsledere på bildekvalitet, men til 1400 kroner gjør du neppe noe veldig galt Nå får du imidlertid også Ixus 80 til ca. 1500. Jeg ville nok personlig heller gått for det kameraet. Endret 31. oktober 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå