Ernie Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 her er det ørni85. Merk at det er Ø og ikke e eller æ som mange tror... (Folk altså, greier ikke å uttale noe så enkelt riktig...) Til daglig brukes Ernie (uttales altså ørni). Så enkelt er det Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 er det ikke sånn at Ernie pleier å uttales med Æ på norsk, mens i USA sier man det med Ø-lyd? (kjenner folk som heter Ernie med "æ") Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 er det ikke sånn at Ernie pleier å uttales med Æ på norsk, mens i USA sier man det med Ø-lyd? (kjenner folk som heter Ernie med "æ")jepp, stemmer det. Btw: det er ørni åttifem og ikke ørni eightyfive. Mye å holde styr på Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Eg utalar det afsdøjklopirtemnut ( akkurat som det stavas! )! Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Det er jo sjølvsagt det! Enklare ord trur eg at det ikkje finns... Mitt uttalas salofait, sjølv om det er skrive feil... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 simenn uttales 'si:mn, akkurat som det engelske ordet for, ja du vet. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Seriously det er da grenser til hva man kan ta opp i søppel...men anyways må vel slenge meg med i diskusjonen siden jeg er full nok så det holder. Mitt er da TERM....som da blir [tørm] no worse than that Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hmm, Det blir vel: Ta lyden på slutten av det engelske ordet for tenner, altså teeth. legg så til -anatos kan jo også, bare si tanaatos, men liker best tH-anatos Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Prøv å uttal Wlffrsether med tysk aksént, og du er fryktelig nær. Prøv med norrønt og du har BINGO. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Misster Krønsj her... Lenter etter et nytt nick, men hva ****** skal det være? Noen som har et stilig nick, gjerne med en betydning jeg kan beæres? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjetil Laura? Feil, Kjetil lura Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Mitt utales Josten med trykk på e. Altså Josteeen. Pass også på at ikke o blir for kort. Det skal ha en naturlig flyt, som et silkelaken over sommerbrune pupper, og ikke piggete som en kaktus. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvordan uttaler du ditt nick? Etter å ha hatt mange som har spurt om akkurat dette så svarer jeg dere nå: Eh-the-lion Altså...En "Eh"+"The" med litt lengde på e'en + "lion" (en blanding av fransk? ikke missfårstå...ikke den franske byen-navnet altså, men ikke Lion som i løve på engelsk. En mellomting.) 794222[/snapback] Jaså, hadde gjettet mer på Bi Riil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Blir vel Henrik Liid. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, det må jeg si. Pen bump Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hahaha, ikkje værst. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Ja, det må jeg si.Pen bump 5518198[/snapback] Oops så ikke datoen på postene. Litt nostalgi for de eldre brukerne. Edit. Mitt navn utales rett frem Såliid nait. Endret 29. januar 2006 av Solid Knight Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 lubricator= engelsk for smøremaskin:) lubrikeitor Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 lo litt av denne bumpen jeg også, men hvorfor ikke forsette? Mitt uttales "musti".. med U, og ikke Ø sånn som mange tror... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå