Medrakil Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hm. Jeg vet igrunn ikke åssn nicket mitt uttales, folk sier det på så mange måter at jeg blir rent forvirra. Så om noen føler for å avklare denne saken for meg, sett igang! Kanskje litt alve-aktig, som når aragorn sier "arwen". Det tror jeg kunne vært tøft... Anyways, mitt uttales rett fram, Me-dra-kil , med e-lyd og rulle-r... Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Mitt nick uttales Dægger. rart med det ikkesant? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dunestar = Diunstar star er jo star/stjerne, det vet dere hvordan man uttaler. Dunestar er en "remix" på mitt mellomnavn som er Runestad. D'en har bytta plass med r'en, ser dere. 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jayhem på engelsk, bruk litt fantasi - men ikke for mye, så har du det... Jay Em (= J.M.) er initialene mine. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Raggi - [raggi] Uttales raggi rett fram, ikkje [rægi] men [raggi] det er jo dobbelkonsonant. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvis du har hørt om en afrikansk stamme som går under navnet Zulu tribe, så er du ikke så langt fra å kunne uttale nicket mitt. Bare legg til litt mer u i begynnelsen og fjern u'en på slutten. Nicket mitt har ingenting med denne afrikanske stammen å gjøre. Jeg har fått nicket fra en DJ som kaller seg DJ Zuul. Har du hørt låta "It's the day after the party !" så vet du hvilken DJ det er snakk om. Hilsen Zuul Det ble litt mye u i innlegget mitt Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 alex503! Alleksfemnulltri! <-- fordi eg komme fra hommersåg! Men mitt egentlige nick er Liquidator, uttales Likkuidatorr (kommer av det engelske ordet liquidate som betyr likvidere altså utslette... :o Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Soldier 448 = Soldier - Four - Four - Eight (ikke firehundre og førtiåtte :/) = Soldier - Får - Får - Eigt Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 kjakan_mm = shakan m-m no sånt.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 (ikke firehundre og åtte :/) nei det sier seg selv .. siden det er 448 ... og ikke 408 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 (ikke firehundre og åtte :/) nei det sier seg selv .. siden det er 448 ... og ikke 408 Jeg pleier alltid å uttale 448 som "Firehundre-og-åtte" Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 (ikke firehundre og åtte :/) nei det sier seg selv .. siden det er 448 ... og ikke 408 Jeg pleier alltid å uttale 448 som "Firehundre-og-åtte" då e du jo berre dom! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 kommer av det engelske ordet liquidate som betyr likvidere altså utslette... :o her var det en ny logisk brist... sist jeg sjekka betydde det å frigjøre kapital, men hvem vet... the times, they are a-changing... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 (ikke firehundre og åtte :/) nei det sier seg selv .. siden det er 448 ... og ikke 408 Jeg pleier alltid å uttale 448 som "Firehundre-og-åtte" då e du jo berre dom! Ironien og sammenhengen var SKIKKELIG vanskelig å forstå, var den ikke? :wink: Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 rocket = råket, ellerno? bruker også r0cket, som da også uttales råket, "0'en blir til en o også har vi da "rakett" som er rimelig enkelt å uttale. rak-ett uten bindestrek, ikke rakket som mange sier adawen uttales ad-a-wen, uten bindestrek, i elvish style , spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå