Croyfer Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Croyfer- kråjfer Rett og slett! Noen som klarer denne: Poatmanp@ Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 DukeNuke = Duk Nuk Har ingenting med spillet Duke Nukem å gjøre. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Trøndersk: [Torgeir] oppdaling: [Torgæir] østlandsk: [Tårrgæir] Bææærgensk: [Tårgær] (elns.) Vossisk: [Torgair] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 silosaib silosaib? silo-saib? Filosyb har jeg trodde det ble uttalt. BTW: fra januar. Og det var den siste meldingen på dette forumet Stemmer det. [jånndåo] (Resten skal egentlig ikke være der, men siden jeg har glemt passordet til de andre accountene mine, så var det ikke så mye å velge mellom. Jeg satt på et datarom på skolen, og bare måtte svare på noe veldig raskt, og så var det en sopp i bakgrunnen som sa "hva er power på norsk". Og slik ble det JohnDoeMAKT. Det er nå forumnicket mitt, fordi det alltid er ledig.) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kåised :9 (Noen som har spilt MI4?) Egentlig Kørsd. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 [taddkomp], ikke [tædkomp] som flere tror... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 ZkedaR - skee-dar - Skarp R(Norsk uttale) RiZk - rissk (Engelsk uttale) Schpreck - Schprekk (Fylla uttale) Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 grandiosa utales: g med en vanlig g for guri r med en vanlig r for rabis a med en vanlig a for anal n med en vanlig n for nisse d med en vanlig d for dritt i med en vanlig i for irene o med en vanlig o for ostepåp s med en vanlig s for Sur pomp a med en uvanlig a for enda en anal :wink: Lenke til kommentar
eught Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Som jeg selv sier, [æugt], det er vel det de fleste norske sier. Noen norske sier også [åt] eller noe sånt. Engelske sier gjerne [jut]. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 M-lady = [Emm Leidy] OBS! Bindestreken uttales ikke! Pokker og. Nå må jeg legge om hele mitt syn på ditt nick! Har vært vant til å si mbindestreklady. Men så skal du plutselig få oss til å si en "e" foran m-en? Og leidy? Det står jo lady [laaady]. Mitt uttales Tul-skjedd. Uten bindestreken. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 M-lady = [Emm Leidy] OBS! Bindestreken uttales ikke! Pokker og. Nå må jeg legge om hele mitt syn på ditt nick! Har vært vant til å si mbindestreklady. Men så skal du plutselig få oss til å si en "e" foran m-en? Og leidy? Det står jo lady [laaady]. Mitt uttales Tul-skjedd. Uten bindestreken. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 M-lady = "Emm Leidy" OBS! Bindestreken uttales ikke! Pokker og. Nå må jeg legge om hele mitt syn på ditt nick! Har vært vant til å si mbindestreklady. Men så skal du plutselig få oss til å si en "e" foran m-en? Og leidy? Det står jo lady "laaady". Mitt uttales "Tul-skjedd". Uten bindestreken. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 M-lady = "Emm Leidy" OBS! Bindestreken uttales ikke! Pokker og. Nå må jeg legge om hele mitt syn på ditt nick! Har vært vant til å si mbindestreklady. Men så skal du plutselig få oss til å si en "e" foran m-en? Og leidy? Det står jo lady "laaady". Mitt uttales "Tul-skjedd". Uten bindestreken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå