danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 olsen, omtrent så rett fram som du får det Eh? Altså [ool-seen]? Jeg tror ikke noe på deg, så mitt forslag er: [ollsn]. Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Når jeg leser gjennom dette er det et spørsmål som surrer gjennom hodet mitt: Hvorfor må alle ha nick som både er dritvanskelig å uttale og å skrive? Vet jeg sannsynligvis ikke er så mye bedre da, men spørsmålet surrer i hodet mitt likevel. er ikke det der forløperen til VW Corrado da? Ikke vanskelig i det hele tatt... Uansett, mitt uttales "bjirn" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg uttaler nicket mitt slik: SE-FF-DE Bare og utale bokstavene etterhverandre som om de ikke hadde noen sammenheng. Det er mange som skriver dette da: CDF og da bli det SE-DE-FF Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 er ikke det der forløperen til VW Corrado da? Ikke vanskelig i det hele tatt... Endelig en som har forstått det! Grattis til deg bjirn og velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg uttaler nicket mitt slik: SE-FF-DE Man uttaler ikkje F'en som "FF", men som "EFF".... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei! Hassan uttales forholdsvis rett fram.Ein kan tenke på intim såpen Asan.Legge til ein H forran og ein ekstra S.Og legge vekt på den eine Sén. Og for å rydde alle tvil av vegen så kommer ikkje nicket mitt som eit resultat av intim såpen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 den som ikke klarer og utale Kebab Gud ... er ikke norsk ... ..(??) så da får jeg ta K-DoG da .. altså .. [Kei-Dåg] ... thats all Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 den som ikke klarer og utale Kebab Gud ... er ikke norsk ... ..(??) så da får jeg ta K-DoG da .. altså .. [Kei-Dåg] ... thats all Nei, [kej-dågg].. Er fonectics så vanskelig da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 huff .. må klage på allt ... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 flodhest rett fram, men ellers kaller jeg meg Chimera på IRC, det blir altså da "Sjimera" :smile: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ordet "chimera" uttales [kaimer'a] Lenke til kommentar
cow Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvordan uttaler du ditt nick? Etter å ha hatt mange som har spurt om akkurat dette så svarer jeg dere nå: Eh-the-lion bare lurer, men skal ikke det uttales sånn:ekthe'lee-on Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Artikk, blir vel sånn nogenlunde. Men når vi snakker om nick, så begynner jeg å bli lei at folk som regel skriver artic, altså uten c'n! Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 er ikke det der forløperen til VW Corrado da? Ikke vanskelig i det hele tatt... Endelig en som har forstått det! Grattis til deg bjirn og velkommen til forumet! Hehe... Takk takk Så på en Scirocco for en liten stund siden, men ble ikke noe av Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tigeren, rett fram.. Jeg kalte meg det i stedet for Theeghooorhaaayn (eller noe sånt) slik at alle som leste det skulle forstå hvordan de skulle uttale det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå