Xbox360Lover Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Slettet Endret 29. november 2011 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Altså, jeg lurer på en ting. Fikk RB2 til jul, og skulle bruke GH-gitarene med det.. Men de to tingene liker tydeligvis ikke hverandre veldig godt, og selv eter å ha prøvd å "kalibrere", så fungerer det dårlig. Ryker ut på selv de letteste ting fordi gitaren og spillet ikke vil sammarbeide (nei, er ikke bare det at jeg er en dårlig spiller.. har runda GH:WT og GH:3 på expert, men klarer nesten ingenting på RB2). Selv de letteste sangene går rimelig dårlig, de "vanskelige" er det bare å glemme. Jeg vil veldig gjerne spille RB2, men dette er jo ikke akkurat motiverende.. Noen med samme problem, og kanskje en løsning? En update eller noe fra Live, kanskje? Ikke veit jeg.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kalibrering kan være vanskelig å annet enn å følge instruksjonene så er det vel ikke stort annet å anbefale. Når RB2 gitaren kommer for salg i Norge kan du kjøpe den. Spillet får da en automatisk kalibreringsfunksjon siden gitaren har innebygd mic og fotosensor. Du trenger ikke gjøre annet enn å velge kalibrering i menyen og så holde gitaren opp mot skjermen. Ferdig på et blunk og perfekt kalibrering. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vil nå gjerne slippe å kjøpe enda en gitar. Trodde disse to tingene skulle mikse bra sammen, jeg? Men det ender jo bare med at jeg sitter og holder på å kaste gitaren i veggen hver gang Men takk for bra svar ^^, Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg hadde tenkt til å bestille Rock Band 2 til PS3 fra videogameplus.ca (amerikansk spill), og lurte da på om jeg kan laste ned RB sanger fra Europa/Europeisk konto? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikkje hatt noko problem med mine GH-instrumenter på RB1 og RB2. Har brukt både GH3-gitar og GH:WT-gitar, fungerer heilt fint. Hugsar ikkje heilt om eg måtte kalibrere. Veit eg dreiv å rota litt med det der, men det fungerer iallefall. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Har RB1 med instrumenter, og skal skaffe RB2. Ønsker meg GH: WT + instrumenter i tillegg, men er fortsatt usikker på de forskjellige kompabilitetene mellom gitarene... Virker RB1 gitar og GH: WT gitar om hverandre på spillene? Som i RB1 gitar på world tour, og world tour gitar på RB1. I så fall slipper jeg jo å kjøpe ekstra gitar til begge, siden jeg gjerne skulle hatt en bass gitar også EDIT: Dette er til PS3 Endret 15. juli 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kompatibilitet: http://wiki.scorehero.com/ControllerCompatibility Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå