ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja det går. Er link til det hvis du blar i de forskjellige RB og GH trådene. Det eneste som ikkke går var vel å bruke RB gitar på på GH:A og GH3 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det standard RB2 trommesettet har bare 4 trommer, ikke sant og man kan utvide med opptil 3 løse cymbaler. Men får man køpt disse cymbalene til RB2 settet i Norge?Er det noen som har testet RB2 trommesettet med cymbaler mot GH:WT og kan si hvilket som er best? Men ser også flere videoer der det er forskjellige trommesett. - Noen som kan forklare? Har ikke sett cymbaler til salgs i Norge, men har heller ikke leita. Jeg har alle Rock Band 2 instrumentene, men venter på at cymbaler skal komme i salg. 2-pack'en er lett å få tak i, men jeg vil ha pakken med tre cymbaler. Den offisielle MadCatz-butikken viser cymbal 3-pack som backordered. Ang. trommesettene så kan du i video 1 se Rock Band 1 trommer til venstre og Rock Band 2 trommene til høyre. I video 2 ser du ION Drum Rocker trommene: Tøffe trommer men koster dessverre 2600,- (!!) hos Datakjeden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg regner med at nedlastningene til Rock Band 1 (f.eks Metallica-pakken) fungerer til Rock Band 2? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alt som er nedlastbart kan brukes i begge spillene ja, ikke lenge siden jeg spilte And Justice for All på expert trommer i RB2 Herlig sang Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er ikke noe som heter Rock Band 1 DLC eller Rock Band 2 DLC, alt funker i begge spillene. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fant en anmeldelse av Guitar Hero - World Tour på gamer.no, har de ikke anmeldt Rock Band 2 på x360 ? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har hatt GH:WT m/instrumenter en stund nå og vært rimelig fornøyd med det, dessidert de beste instrumentene men litt kjip spillfølelse. Men for et par dager siden kjøpte jeg meg RB2 og fy flate for et spill! Tar rockefølelsen til nye høyder! Har allerede brukt alt for mange penger på DLC og nå leter jeg med lys og lykt etter noen med RB1 spillet slik at jeg kan få lånt det for å overføre sangene. Jeg er hekta! RB2 > GHWT Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Da har vi en person til i Rock Band 2 fanklubben! Jeg sjekka nå nettopp, har 103 nedlastede låter. Til ca 15,- pr låt så blir det 1.545,- :o Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Eg er glad i litt historie og sånt utanom å berre spele. Sånn sett kunne GH:WT vore litt betre, men RB2 er jo heilt håplaust. Ein må jo spele dei same låtene opp att ørten ganger for å kome vidare. Eg er veldig glad i å gjennomføre alt i eit spel, gav meg ikkje før eg fekk 100% i GTAIV f.eks., men å spele dei lettaste låtene på RB2 om att og om att og om att er slitsomt. GH2, GH3 og RB1 har hatt det beste opplegget der imo. Endret 22. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan spille igjennom Challenge mode, istedet for Tour vet du? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kan du gjere det kun med eitt instrument? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har jeg ikke tenkt på, er evigheter siden, men husker at det gikk kjapt å unlocke alle låtene, forsto ikke helt hva folk klaga på. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg spilte igjennom Challenge Mode i single player for å unlocke alle sangene, så kan bekrefte at det funker. Først spiller du den første bolken med sanger for ditt instrument på det laveste nivået, og deretter "maraton-gruppa" med sanger som unlockes etterpå, når du har tatt disse to kandu hoppe til neste "nivå" hvor du gjør det samme. Når du har gjort dette på alle nivåene har du unlocka alle sangene. Er ganske enig i det Zeph sier om å spille de samme sangene ørten ganger i Tour-modusen, det var det jeg holdt på med inntil jeg søkte på nettet for å se om det var noen rask måte å få alle sangene på. Endret 23. januar 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvor får man kjøpt kun trommer til RB/GHWT til ps3? Endret 27. januar 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
eskern Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tror ikke det er kommet til norge enda jalifall. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har hørt at det skal komme innen første kvartal i 2009, men kan ha vært rykter. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Cdon sier utgivelsesdato 20/3 for Gh trommer for 1000 kroner. Verdt å vente + 300kroner ekstra i forhold til RB trommene? Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bedre kvalitet på RB trommene, men GHWT trommene har cymbaler. Ditt valg Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Evt kan du kjøpe Rock Band trommer og originale Rock Band cymbaler fra MadCatz. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Evt kan du kjøpe Rock Band trommer og originale Rock Band cymbaler fra MadCatz. Ja. Litt dyrere, men etter min mening det beste valget . Hvis du skal ha cymbaler. Endret 20. februar 2009 av Dav1D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå