Gå til innhold

Gjorde en test på en dame. Har hun førerkort?

twisted_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er så utrolig nøye å finne ut hvor gammel jenta er så tar det deg 5minutter med googling (hvis du ikke vet hele navnet), og 2sekunder å slå opp navnet i skattelistene (som oppgir fødselsår).

Hvor står det at jeg vet noe som helst om navnet til denne jenta?

Både du og jeg vet at du ikke vet navnet til jenta, så det var jo egentlig et ganske dumt spørsmål. Men du vet jo epostadressen hennes (i og med at dere prater via msn).

Inntil nå visste ikke jeg noe om deg heller, men nå har jeg funnet ut at du er 24 år og heter Kristian (jeg trenger vel ikke å legge ut etternavnet ditt, eller fortelle om alt det andre jeg fant ut?).

Lenke til kommentar
Når trådstarter må ty til slike "argumenter" er det tydelig at han har tapt

Fint om du forteller hvilke argumenter du mener. Jeg har tro på at du har gode dager også, det skal sies.

dette:

Du har tregt for det.
Tregt/tungt.

Men jeg er ikke rammet av dysleksi. Er du det, kanskje?

Hører ikke hjemme i noen form for sivilisert debatt. Derfor konkluderer jeg med at du er et troll

Lenke til kommentar
Og hvis hun lyver, hva så?

Jeg kommer ikke til å bryte kontakten på grunn av det alene, men jeg vil jo ta det til etteretning.

Hahaha, hvis det er noen som bør bryte kontakten her.... Jesus! Dersom denne personen i det hele tatt eksisterer håper jeg inderlig at hun får vite om denne slags dumhet.

Lenke til kommentar
Hvis det er så utrolig nøye å finne ut hvor gammel jenta er så tar det deg 5minutter med googling (hvis du ikke vet hele navnet), og 2sekunder å slå opp navnet i skattelistene (som oppgir fødselsår).

Hvor står det at jeg vet noe som helst om navnet til denne jenta?

Både du og jeg vet at du ikke vet navnet til jenta, så det var jo egentlig et ganske dumt spørsmål. Men du vet jo epostadressen hennes (i og med at dere prater via msn).

Inntil nå visste ikke jeg noe om deg heller, men nå har jeg funnet ut at du er 24 år og heter Kristian (jeg trenger vel ikke å legge ut etternavnet ditt, eller fortelle om alt det andre jeg fant ut?).

Trusler kommer du ingen vei med, og du vet naturligvis ikke hvem jeg er.

Lenke til kommentar

Kristian, har du lappen? Det spørsmålet ditt er jo noe av det mest idiotiske jeg har lest. Jeg har hatt lappen i snart 10 år og jeg måtte bruke tid på å i det hele tatt skjønne hva du snakket om.

Varselslampa? De fleste biler har da en mengde varselslamper og man kan jo ikke si hva som er feil uten og se hvilken av de som lyser.

Virkelig glimrende test..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...