Ducktoy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå tenkte jeg mest på at jeg spurte om mora til trådstarter kunne svaret da, er ikke noe morro å ta ting for gitt vettu når sannheten kan være noe annet Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 beste hadde vært å spurt henne isteden for å drive med synsing Jeg har ingen mistanke om at hun ikke kan det her, og har da heller ikke noe behov for å spørre. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 beste hadde vært å spurt henne isteden for å drive med synsing Mye bedre å opprette en tråd (flere tråder?) på Norges største forum for å få medhold i at han har rett. Skjønte jeg ingenting av. Hva er det du mener egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 At folk er inkompetente er ikke noe bevis på at de ikke har bestått og fått lappen. Det ser vi hver dag. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) beste hadde vært å spurt henne isteden for å drive med synsing Mye bedre å opprette en tråd (flere tråder?) på Norges største forum for å få medhold i at han har rett. Skjønte jeg ingenting av. Hva er det du mener egentlig? Du skrev dette: Noe av årsaken til at jeg tviler er at jeg ikke vet om hun oppgir riktig alder. Hun virker flere år yngre. Dessuten vet jeg ikke om hun tør å kjøre bil. Har opprettet andre tråder om henne også, og fått støtte på at hun muligens lyver om hvor hun kommer fra. Du legger tydeligvis mye i det her og det virker som det er viktig for deg å få medhold fra andre at du har rett i at hun er yngre. Du går aggresivt ut mot de som ikke er enig i deg. Ergo; Dette blir en lite fruktbar diskusjon. Edit: Leif Endret 29. oktober 2008 av Mirann Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) beste hadde vært å spurt henne isteden for å drive med synsing Mye bedre å opprette en tråd (flere tråder?) på Norges største forum for å få medhold i at han har rett. Skjønte jeg ingenting av. Hva er det du mener egentlig? Du skrev dette: Noe av årsaken til at jeg tviler er at jeg ikke vet om hun oppgir riktig alder. Hun virker flere år yngre. Dessuten vet jeg ikke om hun tør å kjøre bil. Har opprettet andre tråder om henne også, og fått støtte på at hun muligens lyver om hvor hun kommer fra. Du legger tydeligvis mye i det her og det virker som det er viktig for deg å få medhold fra andre at du har rett i at hun er yngre. Du går aggresivt ut mot de som ikke er enig i deg. Ergo; Dette blir en veldig lite fruktbar diskusjon. Jeg tror du tar veldig feil av hvem som blir angrepet. I de andre trådene har jeg bedt om hjelp, ikke støtte. Registrerer at du ikke hadde noe å bidra med utenom denne "observasjonen". Endret 29. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror du tar veldig feil av hvem som blir angrepet. I de andre trådene har jeg bedt om hjelp, ikke støtte. Registrerer at du ikke hadde noe å bidra med utenom denne "observasjonen". Jeg aner ikke hva de andre trådene innebærer. Jeg tar utgangspunktet i hva som har blitt skrevet her. Den "registreringen din" bør du kanskje studere nøyere. Jeg kom med at innlegg tidligere i tråden som var ett direkte svar på hovedinnlegget. Men det overså du vel siden det talte mot det du mener. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror du tar veldig feil av hvem som blir angrepet. I de andre trådene har jeg bedt om hjelp, ikke støtte. Registrerer at du ikke hadde noe å bidra med utenom denne "observasjonen". Jeg aner ikke hva de andre trådene innebærer. Jeg tar utgangspunktet i hva som har blitt skrevet her. Den "registreringen din" bør du kanskje studere nøyere. Jeg kom med at innlegg tidligere i tråden som var ett direkte svar på hovedinnlegget. Men det overså du vel siden det talte mot det du mener. Hvis du ikke vet noe om de andre trådene, så kan du vel også la være å nevne de. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du ikke vet noe om de andre trådene, så kan du vel også la være å nevne de. Jeg skrev i en parantes at du hadde laget flere tråder om temaet (noe du selv skrev i denne tråden). Noe utover det har jeg ikke kommentert. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du ikke vet noe om de andre trådene, så kan du vel også la være å nevne de. Jeg skrev i en parantes at du hadde laget flere tråder om temaet (noe du selv skrev i denne tråden). Noe utover det har jeg ikke kommentert. Du har synset om at jeg oppretter tråder i hytt og pine for å få støtte, hvilket ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis det er så utrolig nøye å finne ut hvor gammel jenta er så tar det deg 5minutter med googling (hvis du ikke vet hele navnet), og 2sekunder å slå opp navnet i skattelistene (som oppgir fødselsår). Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Med fare for at trådstarter vil begynne å gnåle om personangrep; For en barnslig tråd. For en selvopphøyd trådstarter. Begrunnelsen for min første påstand er enkel: Man trenger ikke kunne noe teknisk for å inneha bilsertifikatet. Jeg fikk billappen nesten før jeg fatta prinsippet om stempelmotorer. Det er faktisk utrolig sleipt av deg å stille en jente en del biltekniske spørsmål til henne som hun ikke interesserer seg for, og så henge henne ut her på forumet selv om det ikke er ved navn. For å trekke en paralell trenger ingen pilot å være noen racer på flyets hydraulikksystem. Om du virkelig tviler på at hun har lappen, kan du i det minste stille velformulerte, gjennomtenkte spørsmål som gikk på den gjevne trafikkforståelse. Husk at mye som har med kjøring å gjøre går faktisk på vane. Jeg tar meg selv stadig vekk i å kjøre feil, fordi det er som regel kun tre steder jeg kjører til. Man kan ikke påstå at noen ikke har lappen fordi man ikke blinker ut av rundkjøringer, ikke vet at rundkjøringer har to felt og så videre. Begrunnelsen for min andre påstand er like enkel som den første: Hvorfor er du så mye bedre enn henne? Det er mange bilmekanikere som kunne gjort deg til latter. Hva vet vel du om fustasjoppheng og blinklysolje? Ingenting. Jeg tviler faktisk på at du noen gang har hørt om dem. Jeg tror hun har lappen, og blir ikke det minste flau om jeg tar feil. Alle vet at det er mange jenter som ikke bryr seg om bil. For å fatte hvordan en motor fungerer må man faktisk sette seg inn i det. Når man ikke vet hvordan motoren fungerer, sånn som denne jenta, kan det fort virke logisk at kjølevesken skal helles på plusspolen til batteriet for å kjøle radialkompressoren bedre. Alt blir bare ord som de ikke kan forbinde med noe som helst. Servo og abs går for å være det samme for dem, og de gjesper ved tanken. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror nok dama har et fiktivt navn jeg, eller kanskje det rett og slett er en gutt? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Holder meg med Insty her. Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ser ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å vite om ei jente som bor langt unna og du aldri har møtt(regner hvertfall med det siden du ikke vet alder) har lappen eller ikke :S Må si meg enig med insty og mirann, og uansett, om du absolutt vil komme til bunns i dette, send henne heller noen bilder av diverse skilter isteden for å spørre om alt mulig bilteknisk dilldall. F.eks send henne et vikeplikt eller forkjørsrett skilt, eventuelt det skiltet hvor veien deler seg og viser hvilken vei forkjørsretten fortsetter. Er heller ikke alle som vet at man MÅ stoppe ved ett stoppskilt før man kjører videre, men alt detter er ting man som regel får med seg iløpet av tiden man tar lappen. Lykke til videre i søken om sannheten, håper du får stor nytte av om ei random jente har lappen eller ikke =/ edit: ser du skriver "Jeg driter da i om hun har lappen eller ikke. Det har ingen betydning i seg selv." hvorfor i h*lvete lagde du da en tråd om dette? Meeeen anyways! la oss si du har rett, hu har ikke lappen, og er egentlig 13...what do you do next? Får du virkelig nok ut av å ha rett til å gjøre så mye ut av det? Endret 30. oktober 2008 av Dkdaffy Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvis det er så utrolig nøye å finne ut hvor gammel jenta er så tar det deg 5minutter med googling (hvis du ikke vet hele navnet), og 2sekunder å slå opp navnet i skattelistene (som oppgir fødselsår). Hvor står det at jeg vet noe som helst om navnet til denne jenta? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg må si meg imponert over tålmodigheten til denne jenta. De fleste ville nok trykket på blokke-knappen for lenge siden for å slippe å snakke med en sånn survete masekopp. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg må si meg imponert over tålmodigheten til denne jenta. De fleste ville nok trykket på blokke-knappen for lenge siden for å slippe å snakke med en sånn survete masekopp. Jeg har verken survet, gnålt eller mast på henne. Hun var blid og fornøyd og ingen skade er skjedd. Ser ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å vite om ei jente som bor langt unna og du aldri har møtt(regner hvertfall med det siden du ikke vet alder) har lappen eller ikke :S Som sagt så er det helt uviktig for meg. Ganske utrolig hvor sløve dere er. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) For en barnslig tråd. Konstruktivt og givende, takk til deg. Om du virkelig tviler på at hun har lappen, kan du i det minste stille velformulerte, gjennomtenkte spørsmål som gikk på den gjevne trafikkforståelse. Det ser jeg ikke noe behov for. Hun kan ingenting om sikkerhetskontroll. Det holder. ______ Dkdaffy: Hvor mye av tråden har du egentlig lest? Du er jo langt ute på viddene, og tar opp ting jeg har svart på for lengst. Endret 30. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Det er virker i allefall på meg at det viktigste er å ta henne i løgn. Du har fått mange konstruktive forslag i denne tråden, men (siden det er så viktig, som du igjen benekter, men likevel oppretter tråd for å få medhold) det viktigste er nok at hun skal tas i løgn. Ingen av de spørsmålene dine kan betvile om vedkommende har sertifikat...ingen faktisk. Kona har sertifikat... har kjørt i noen år nå. Feilfri oppkjøring. Temmelig sikker på at hun ville bommet på spørsmålene dine. Mor...hun ville definitivt bommet. Har hatt sertifikat i Gud-vet-hvor-mange-år. Begge er raske til å få ting fikset og sjekket og de merker fort når noe ikke er som det skal likevel...men disse har (basert på dine veldig kløktige spørsmål) da altså bare løyet til meg alle disse årene??? Selv har jeg hatt sertifikat antagelig lengre enn deg og jeg har skrudd en del på bil. Likevel så måtte jeg tenke på hva du egentlig vil fram til med spørsmålene dine. De er formulert slik at jeg mistenker at du satte nesa i ei lærebok og formulerte spørsmålene ut i fra den, heller enn å benytte ett språk som folk benytter seg av i hverdagen. Spørsmål som er formulert for å forvirre og med dette gjøre henne til en løgner. Hva formålet med dette er derimot...ja det beyond me, men det er ikke noe ære være deg for dette. Du forsøker å drite henne ut på ett diskusjonsforum men i enkelte morsomme tilfeller gir det en såkalt backfire effekt. Endret 30. oktober 2008 av Griffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg