congo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Noen som har noen synspunkt angående Komplett's tilbud på brenner (1600,-)? Er det et godt tilbud, eller er det fortsatt mest å tjene på å vente med å kjøpe DVD-brenner? NEC DVD-brenner IDE ND-1100A, Bulk DVD+R/+RW 4X/2,4X/16X/10X/40X/12X Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er vel en grei pris, selv venter jeg på 1300 som tar begge formatene, bare for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vurderer også den brenneren. Den vant testen i nyeste blad av HjemmePC, uten at det trenger og bety noe. Uansett så tror jeg innen de har bestemt seg for en dvd standard så er denne brenneren allerede utdatert og nye raske brennere flommer over markedet, tror jeg går for den Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 NEC lager gode brennere, så dette er et godt valg. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 omtrent hva blir prisen INKLUDERT porto? Noen som har kjøpt og vet helt sikkert hva totalprisen blir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå