Caliber Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. En nabo av meg spurte meg i dag om jeg kunne hjelpe ham med maskinen hans fordi han ikke klarte å åpne en fil. Filen var av type ZIP, og siden jeg foretrekker winRAR selv installerte jeg trial'en av dette. Her kommer problemet; etter installasjonen klikker jeg på winrar.exe i mappen jeg installerte programmet, og da åpner bare gruppen på startmenyen seg! Programmet starter altså ikke, men åpner bare snarveien til å starte winRAR. Jeg har prøvd å uninstallere og installere igjen, flere versjoner, slette alt i registry som har med winRAR å gjøre, men skjønner altså ikke bæret av hva som foregår. Noen tips? Mvh, Caliber Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er maskinen full av virus og annen malware? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er maskinen full av virus og annen malware? Nei, jeg kjørte både AVG 8.0, adaware og spybot S&D, lite snusk å finne og det lille som var er nå borte... Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå