Henrik C Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Har en Sony Ericsson K800i, og den har tidligere vært inne til reperasjon for firmware-feil. Problemet med telefonen er at den lar seg slåes på, og så kommer det en hvit skjerm i hytt og pine og telefonen blir uresponsiv. Dette skjedde i dag, så jeg ringte SE og en hyggelig, svensk dame ba meg laste ned Software Update og prøve å oppdatere softwaren. Telefonen har den nyeste softwaren (etter at den hadde vært inne for samme feil), men den lastet ned og prøvde å installere. Det gikk helt fint frem til X%, hvor den feilet, så jeg prøvde på nytt og på nytt og på nytt. Det gikk ikke noe bedre disse gangene, og nå vil ikke telefonen på i det hele tatt. Er det mulig å bruke Sony Ericsson Software Update med eldre firmware? Er tydeligvis den nyeste firmwaren som er problemet, og som sagt går ikke telefonen på i det hele tatt. Skal sende telefonen inn en av de nærmeste dagene, må bare få tid og rekke butikken før de stenger, så jeg tenkte at jeg kunne prøve selv først. Noen tips? Er dette i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja jeg også lurer på om det finnes noe håp der ja Har selv nyeste firmware og hatt det lenge, men nå kan jeg ikke engang bruke telefonen, prøvde firmware update saken, MEN problemet er at jeg har nyeste firmware og da sa programmet at her er alt nytt og lækkert så du trenger ikke oppdatering Håper noen vet om noen triks her...kanskje det er håp? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Så du har de samme problemene? Du får hvit skjerm i det du starter den opp, etterfulgt av PIN-kode etc, og så når den er startet helt opp så kommer det en hvit skjerm helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg får hvit skjerm når jeg skrur på teleonen og etter det svart i noen sek. før jeg skimter litt bakgrundsbilde, så er i hvertfall ikke skjermen som er død Trykker jeg på knapper skjer det ikke mye på de første trykkene men så sier det "tut/pip" litt sånn fyldig lyd og svart skjerm Et par ganger har jeg klart å skrive frem noen "greske" tegn M.a.o jeg får ikke brukt telefonen what so ever, låner en k750 av en kamerat nå. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Goodall: SE telefoner kommer ofte opp med en meget hvit skjerm når man skal taste inn pin første gang etter en oppgradering. Prøv å tast pin-kode som normalt. Muligens det er det som er problemet ditt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 har prøvd det...men det har ikke hjulpet noe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dette problemet skyldes neppe firmware... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg hadde problemer med at Java ikke funket på min K800i før, men det ordnet seg etter at jeg oppdaterte den med K810i firmware. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 810 firmware skal testes når jeg kommer hjem fra jobb ja Er det noe triks man må gjøre? Eller funker det å bare velge k810 på det firmware update programmet? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tutorial her: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=15405 Det er litt mer avansert enn firmware update fra SE. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 TUSEN TAKK Svedge Den linken der ga nytt liv i min k800i gitt Eneste triste er ingen mere minigolf og det derre fiskespillet...ingen norsk ordbok heller Men heller det enn å kjøpe ny mobil, eller betale masse penger på verksted Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Tror du tok feil versjon, jeg glemte å sende over filene jeg brukte.. Skandinavisk = FS_EUROPE_4 Endret 9. november 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jaja...nå som jeg vet hvordan det gjøres er det jo ingen problem å fikse det hvis savnet for norsk ordbok skulle bli for stor Tror jeg fikser det i dag kanskje, for jeg tok ikke med den fiksen som gjør at alle tastene lyser opp...og det ble litt irriterende egentlig Endret 9. november 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Yes da har jeg norsk ordbok og engelsk meny, JUST THE WAY I LIKE IT Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Grats med fungerende mobil . K810i firmwaren ser litt finere ut og, ellers er det minimale forskjeller. Endret 9. november 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Takk takk Og til trådstarter om du ikke har testet løsningen til Svedge, GJØR DET NÅ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Nå er mobilen min levert inn, venter fortsatt på den, men hvis det skjer igjen kommer jeg nok til å prøve det ja. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 annen bedre link: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...11&start=15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå