Quattro7 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hei! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334571 Jeg kjøpte denne pakken med 2 stk Crucial Ballistix (kjøpte for et år siden), og for kort tid siden fikk maskinen oppstartsproblemer. Jeg har nå feilsøkt, og maskinen starter overhodet ikke på noen av forsøkene med denne brikken. Den andre brikken i pakken er den jeg kjører på nå mens jeg skriver dette. Dersom begge brikkene er i vil den heller ikke starte. Kan jeg være sikker på at RAM-brikken er feilen? Jeg er innenfor garantien, kan jeg sende den inn? Endret 29. oktober 2008 av Quattro7 Lenke til kommentar
godal Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 har hatt masse problemer med de vi og på AMD plattform vel og merke, på intel går det fint. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjører en gammel Intel Pentium. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ta en runde Memtest86+ om mulig med brikken så ser du hvordan det går... Dette er en plate du brenner som starter istedet for OS'et og tar en grundig test... Om du ikke får POST derimot så har du sannsynligvis en veldig defekt minnebrikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå