Gå til innhold

Min nye webside er nå oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Liker ikke helt animasjon i logoen. Den der er ikke av de værste, men den er fortsatt litt forstyrrende.

- Den svarte linja er vel litt i tykkeste laget, synes jeg. Du kan sikkert få plass til counteren et annet sted eller kanskje bruke en annen? (counter.webhunter.org har tekstcountere)

- Tror den blå streken under linkene rett under logoen ødelegger mye. Prøv text-decoration: none; eller hva det er i css.

- Synes ikke de blide-linkene i menyen passer helt inn. Synd å si det...

- Hvorfor har du så stort opprom mellom Partnere-logoen og resten av siden?

- Pirking: "Partnere" helt neders på siden er i Times New, mens resten har en annen font.

Lenke til kommentar

enda et råd...

tror du må prøve å lage den slik at noen få farger går igjen på hele siden. tror det holder med en tre fire farger i alt.

ps. jeg kunne også trenge noen råd når det gjelder siden min. (jeg er heller ikke så flink enda)

Lenke til kommentar

Dette likte jeg ikke:

1) De to boksene øverst til venstre sammen med logoen passet ikke. Hvis du skal ha sånne bokser må de fargene passe sammen med resten av siden evt. logoen. (Color scheme)

2) "bli medlem" siden er veldig dårlig designet. Du skulle ha hatt en tabell med to kolonner hvor du kunne ha hatt teksten på venstre side og tekst boksene på høyre. Men IKKE slik "Navn:--------------->"

3) Jeg syns vel kanskje at menyen ikke passet med selve siden. Jeg vet det er vanskelig for nybegynnere å lage knapper (som passer) men jeg tror ikke at de du har nå er det beste valget. Du må huske på at du _må_ ikke ha Flash knapper. Hvis du leter litt rundt vil du nok oppdage at de fleste seriøse portaler ikke bruker Flash til sånne ting. (Det er greit-nok å bruke Flash til annonser....)

4) Det at du bruker tredje parts ting på siden din (slik som bravenet osv.) gjør at siden med en gang virker useriøs.

5) En annen ting er at teksten på de fleste sidene står i midten av siden, dette syns ikke jeg noe om. Du kan fixe dette ved å ha

<tr valign="top">

Lykke til!! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...