TCRW Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Gjør det umoden style, baksnakk han personen du ikke liker til bestevennen din, få han til å innse att han ikke er en god venn og at det er teit å være venn med han... Nå støtter jeg ikke mobbing, men siden det er snakk om bestevennen din og en fyr som virker som er mobber sjøl så er kanskje dette en grei løsning? Dette innlegget likte jeg. Prøver å baksnakke han noe når jeg er sammen med vennen min. Baksnakkingen ser ut til å hjelpe en stund, men vennen min er litt for naiv og blir av og til trukket tilbake dit jeg ikke vil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vennen din? Har abonemanget løpt ut på vennen din må du vel kjøpe nytt. Men seriøst, venner velger hvem de vil være venne med selv, om noen ikke vil være din venn lengere så er den beste løsningn å ta det opp for å få hvite hvorfor. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Vennen din? Har abonemanget løpt ut på vennen din må du vel kjøpe nytt. Men seriøst, venner velger hvem de vil være venne med selv, om noen ikke vil være din venn lengere så er den beste løsningn å ta det opp for å få hvite hvorfor. Tror ikke det er slik at han ikke vil være vennen min mer, men problemet er vel mer det at fyren klenger seg på til de grader og bruker utspekkulerte triks for å få det til. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikkno ekte venn det nei... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror ikke det er slik at han ikke vil være vennen min mer, men problemet er vel mer det at fyren klenger seg på til de grader og bruker utspekkulerte triks for å få det til. Det er slike situasjoner man skal være glad for, for det er da man finner ut hvem som er gode venner og hvem man ikke kan stole på. Er tungt, skjønner jeg meget godt, men om vennen din lar seg lure av slike triks så er dere ikke så gode venner som du tror, dessverre men sant. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ekte venner kan ikke stjeles.Ekte venner kan ikke kjøpes.Ekte venner kan ikke byttesEkte venner kan ikke lånesEkte venner kan ikke reklameresVenner kan ikke selges?Venner kan ikke pantes Har en sammenheng med at de ikke eksisterer. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekte venner kan ikke stjeles. Livet mitt var jævlig kult til jeg klarte å klemme ut den setningen der av mine egne tanker. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekte venner kan ikke stjeles.Ekte venner kan ikke kjøpes.Ekte venner kan ikke byttesEkte venner kan ikke lånesEkte venner kan ikke reklameresVenner kan ikke selges?Venner kan ikke pantes Venner har ikke angrerett Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekte venner kan ikke stjeles.Ekte venner kan ikke kjøpes.Ekte venner kan ikke byttesEkte venner kan ikke lånesEkte venner kan ikke reklameresVenner kan ikke selges?Venner kan ikke pantes Venner har ikke angrerett Pff, kjøp vennene dine på Elkjøp. Stort utvalg og 30 dagers returrett. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekte venner kan ikke stjeles.Ekte venner kan ikke kjøpes.Ekte venner kan ikke byttesEkte venner kan ikke lånesEkte venner kan ikke reklameresVenner kan ikke selges?Venner kan ikke pantes Venner har ikke angrerett Pff, kjøp vennene dine på Elkjøp. Stort utvalg og 30 dagers returrett. Elkjøp har dårlig service på vennene, så det fungerer dårlig. ;p Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva med å bli venn med han også? Skjønner poenget ditt, men det er ikke så altfor morsomt å bli venn med en person som slår deg veldig ofte og er rett og slett barbarisk. Må heller ikke glemme ekkel i beskrivelsen av han... Haha, sett din egen avatar. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Driter han i deg og henger med de store gutta så er han ikke vennen din lengre. Den sterkeste overlever og de svake dør ut eller tilber de store det er en villmark der ute >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå