Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir frastjålet vennen min!

Anbefalte innlegg

Gjør det umoden style, baksnakk han personen du ikke liker til bestevennen din, få han til å innse att han ikke er en god venn og at det er teit å være venn med han...

Nå støtter jeg ikke mobbing, men siden det er snakk om bestevennen din og en fyr som virker som er mobber sjøl så er kanskje dette en grei løsning?

Dette innlegget likte jeg. :)

Prøver å baksnakke han noe når jeg er sammen med vennen min. Baksnakkingen ser ut til å hjelpe en stund, men vennen min er litt for naiv og blir av og til trukket tilbake dit jeg ikke vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennen din? Har abonemanget løpt ut på vennen din må du vel kjøpe nytt.

Men seriøst, venner velger hvem de vil være venne med selv, om noen ikke vil være din venn lengere så er den beste løsningn å ta det opp for å få hvite hvorfor.

Tror ikke det er slik at han ikke vil være vennen min mer, men problemet er vel mer det at fyren klenger seg på til de grader og bruker utspekkulerte triks for å få det til.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er slik at han ikke vil være vennen min mer, men problemet er vel mer det at fyren klenger seg på til de grader og bruker utspekkulerte triks for å få det til.

Det er slike situasjoner man skal være glad for, for det er da man finner ut hvem som er gode venner og hvem man ikke kan stole på.

Er tungt, skjønner jeg meget godt, men om vennen din lar seg lure av slike triks så er dere ikke så gode venner som du tror, dessverre men sant.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ekte venner kan ikke stjeles.
Ekte venner kan ikke kjøpes.
Ekte venner kan ikke byttes
Ekte venner kan ikke lånes
Ekte venner kan ikke reklameres
Venner kan ikke selges?
Venner kan ikke pantes :(

Venner har ikke angrerett

Pff, kjøp vennene dine på Elkjøp. Stort utvalg og 30 dagers returrett.

Lenke til kommentar
Ekte venner kan ikke stjeles.
Ekte venner kan ikke kjøpes.
Ekte venner kan ikke byttes
Ekte venner kan ikke lånes
Ekte venner kan ikke reklameres
Venner kan ikke selges?
Venner kan ikke pantes :(

Venner har ikke angrerett

Pff, kjøp vennene dine på Elkjøp. Stort utvalg og 30 dagers returrett.

Elkjøp har dårlig service på vennene, så det fungerer dårlig. ;p

Lenke til kommentar
Hva med å bli venn med han også?

Skjønner poenget ditt, men det er ikke så altfor morsomt å bli venn med en person som slår deg veldig ofte og er rett og slett barbarisk. Må heller ikke glemme ekkel i beskrivelsen av han...

Haha, sett din egen avatar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...