Fred7555 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei, skal snart kjøpe en ny pc ved hjelp av en konfigurasjon oss Netshop Men der er det valg mellom ca. 5-6 typer forskjellig RAM, og jeg aner ikke hvilken jeg skal ta. Link PC'en skal koste ca. 15k med alt, helt nytt. Når jeg har på det "dårligste" minnet, blir det ca, 14,5k (Skal ha et tastatur+kanskje et annet skjermkort)så blir ca. 14,8k. Så spørsmålet er hvilke minne skal jeg ta? Vil ikke at det skal gå sakte ogsånt, men behøver heller ikke det ultimate-overklokkingminnet heller. Skal ha 64-bit OS. Skal heller ikke overklokke med det første jeg skal, og hvis jeg skal, blir det heller ikke noe særlig mye. Skal spille spill som COD4, og se på film, inernett osv. Takker for all seriøs hjelp Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Av de som er på lager så tenker jeg at "OCZ Vista Performance Platinum" vil være et godt valg. Bra minne som kan overklokkes om nødvendig. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå