SirEmanon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om ønskelig så kan jeg godt undersøke litt angående medlemskapet ditt, send meg en PM isåfall. Så hjelpeløs er jeg ikke. Kan klare det selv. Det jeg ville frem til er at HEF kritiserer Statskirka for å ha medlemmer som ikke ønsker å være medlem, men det viser seg at de holder på medlemmene lengst mulig selv. Det er ønskelig med store lister for å få mest mulig statsstønad hos HEF og..... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det flere her som har fått epost-spam fra HEF? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det kan så være, men det kommer veldig tydelig fram at HEF er ikke-kristelig, man blir jo møtt med utmeldingsskjemaet til den norske kirken halvveis i innmeldingen. Men er det greit hvis du sier: Jeg er kristen, men vil ikke være medlem av en religion. Jeg liker HEF, men jeg tror på Gud. Eller betyr det kroken på døren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå