Mr.Anki Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Joggebukse, t-skjorte og joggesko går det i her. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tar tilbake det jeg skrev først. Egentlig går jeg naken, kun iført grønnmaling og leker hulken. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Joggebukse, kanskje shorts hvis det er kaldt, t skjorte og joggesko. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du bruker shorts når det er kaldt og joggebukse når det er varmt? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 I denne temperaturen er det joggesko, stilongs, joggebukse, langermet og høyhalset ulltrøye, teknisk langermet og høyhalset genser, tekniske sokker, lue, refleksvest, mp3 spiller, headsett, pulsklokke, pulsbelte, mobiltelefon og gps. Ellers(når det er over 10 grader) er det det samme bortsett fra ullundertøy og krav om langermet/høyhalset. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du bruker shorts når det er kaldt og joggebukse når det er varmt? Det gikk vist litt for fort i svingene der.. Mente selfølgelig omvendt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg bare lurer på hva dere trener i på trenings studio? I denne temperaturen er det joggesko, stilongs, joggebukse, langermet og høyhalset ulltrøye, teknisk langermet og høyhalset genser, tekniske sokker, lue, refleksvest, mp3 spiller, headsett, pulsklokke, pulsbelte, mobiltelefon og gps. Har dere ikke noen form for varmekilde på studioet der du trener? Endret 7. november 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg bare lurer på hva dere trener i på trenings studio? I denne temperaturen er det joggesko, stilongs, joggebukse, langermet og høyhalset ulltrøye, teknisk langermet og høyhalset genser, tekniske sokker, lue, refleksvest, mp3 spiller, headsett, pulsklokke, pulsbelte, mobiltelefon og gps. Har dere ikke noen form for varmekilde på studioet der du trener? hvis du leser topic så står det egnetlig kun når dere trener, så la nå fyren få lov å skrive hva han har på seg når han jogger, og slutt deg å bry deg om små ubetydelig ting Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) TheGnome missforsto nok bare litt. Jeg trener selv i teknisk t-skjorte, joggebukse/teknisk shorts, joggesko og iPod. Endret 8. november 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) hvis du leser topic så står det egnetlig kun når dere trener, så la nå fyren få lov å skrive hva han har på seg når han jogger, og slutt deg å bry deg om små ubetydelig ting Men i selve innlegget står det noe annet... Og nei, det var ikke ment som kritikk mot den aktuelle personen. Heller som en spøk. Endret 8. november 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Beklager om eg har såret noen. Etter å ha lest ørten innlegg i denne tråden var det flere som såg ut til å si hva de brukte når de også trente ute, så da gjorde eg det samme. Det var virkelig ikke meningen å tråkke noen på tærne... Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har aldri trent i treningsstudio så svarer på hva jeg har på ute: joggesko, joggebukse, t-skjorte, tynn genser hvis det er kaldt ute shorts hvis jeg svømmer i bassenget (som idag) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 LRG joggebukse str xxxl, div gasp t-skjorter str hulken, random joggesko og et gasp-belte. Lenke til kommentar
stinaina Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 3/4 Tights, joggebukse, joggesko, random t-skjorte.. Tekniske klær må jeg inrømme jeg har lite erfaring med.. Det viktigste er ikke hva du har på deg når du trener! Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 3/4 Tights, joggebukse, joggesko, random t-skjorte..Tekniske klær må jeg inrømme jeg har lite erfaring med.. Det viktigste er ikke hva du har på deg når du trener! Nei, men bare lurte på hva jeg liksom skulle ha på meg Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 har aldri klart å jogge i bukse, (rask forbrenning, blir fort varm), så jeg var den eneste somstilte i 3 grader i løpskarusellen i t-shorte og shorts og joggesko. det er det jeg bruker når jeg trener. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Teknisk tskjorte? WTF? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Teknisk tskjorte? WTF? T-skjorter av Fuktfordrivende og hurtigtørkende stoff. Ganske gay egentlig Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Men utrolig mye bedre å trene i. Så får dere som synes det er gay bare mene det Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) er vel ett mindretall her inne som synts det, sikkert pga uvitenhet - teknisk er digg å trene i Endret 22. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå