bruker9842 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg bare lurer på hva dere trener i på trenings studio? Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha på? Joggebukse,t-skjorte, joggesko? ( si ifra om du er gutt/mann eller jente/dame ) Endret 29. oktober 2008 av luki Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Joggebukse/shorts, joggesko, t-skjorte/singlet Er det jeg bruker; p Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bruker mest mulig tekniske t-skjorter, kan til nød bruke vanlige t-skjorter også, men tekniske er det beste synts da jeg, shorts / bukse, joggesko.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 stemmer for tekniske t-skjorter jeg og. +shorts/bukse+joggesko+hansker. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gir igrunnen litt beng i hva jeg har på meg når jeg trener på gymmen, t-skjorte/singlet og shorts/joggebukse. Trener jeg bein har jeg sko, men kan fint gå dit med slippers om jeg føler for det, men bor på andre siden av verden for tiden og er ikke så nøye her. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Joggebukse, joggesko, tskjorte og ipod. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sort singlet, sort pirat-treningsbukse og treningshansker. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hansker, joggebukse og t-skjorte. Sko bruker jeg bare hvis jeg skal trene utholdenhet eller ben. T-skjorten er gjerne litt for stor og bør sitte løst, det samme bør buksen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Badebukse! svømmebriller Endret 2. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 shorts og en tight t-skjorte i sånn stretch-materiale.. får damene til å sikle vettøh Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) joggebukse/shorts, tskjorte og innesko tighte plagg ser dumt ut synes jeg T-skjorten er gjerne litt for stor og bør sitte løst, det samme bør buksen. signed. Endret 3. november 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
rolax Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Løse treningsbukser og t-skjorter. Må ha rom å svette i.. skulle gjerne ha trent naken. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Boxershorts Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Når jeg jogger: Joggesko, joggebukse, random T-skjorte. Pluss noe yttertøy hvis det er kaldt ute. Når jeg trener vekter: Kommer alt an på. Har trent i alt fra full påkledning til kun boxershorts (ikke et pent syn, hvis du måtte lure). Trener hjemme btw, ikke tro at jeg sprader rundt i boxeren på treningsstudioet:P Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Forsvarets treningsbukse medium, forsvarets treningsjakke medium, forsvarets innesko str 43. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Trener hjemme btw, ikke tro at jeg sprader rundt i boxeren på treningsstudioet:P Kansje jeg også skulle nevnt dette Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Løse treningsbukser og t-skjorter. Må ha rom å svette i.. skulle gjerne ha trent naken. Aner jeg en ny kjede treningssenter? Edit: Glemte å svare selv. Bruker t-skjorte, joggebukse og joggesko. Endret 3. november 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Robols Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg trener i vanlig joggebukse, t-skjorte og joggesko Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er jente, og hva jeg har på meg varierer veldig. Løping: 3/4 løpetights og en inntilsittende t-skjorte eller singlet. Styrketrening: 3/4 treningsbukse eller shorts og en litt løsere t-skjorte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Joggebukse,t-skjorte, joggesko? Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå