Micern Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kameo var jo ikke så bra akkurat ... Samme gjelder Perfect Dark Zero. Etter min mening var det siste ordentlige Rare spillet Conkers Bad Fur Day. Etter det har det bare vært middelmådighet relativt sett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 http://www.metacritic.com/games/platforms/...oienutsandbolts 79 på metacritic, med en 6.5 fra IGN uk! Det er jo langt ifra dårlig. Har vel noe med smak og behag å gjøre, men musikken i Banjoland er alene verdt et kjøp for min del. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 A- fra 1UP Viva Pinata er et flott spill, og Kameo var heller ikke dårlig. Jeg synes ikke Rare har vært noen katastrofe. Jeg gleder meg til å se deres neste prosjekt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Det dummeste med Kameo var lengden. KUnne bli ferdig på 3-4timer uten store problemer. Er desperat på en god plattformer nå! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Denne demoen var ikke noe særlig for min del desverre. Det jeg hadde sett og hørt før demoen kom virket så bra så jeg forhåndsbestillte det. Men nå avbestiller jeg det og bruker pengene på noe annet, eller sparer dem Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Spilt det en halvtime og er veldig fornøyd over spillet. Kanskje ikke samme følelsen som i det første spillet, men veldig morsomt og underholdende likevel. Byggingen av biler er også veldig kult syntes jeg, men syntes det blir litt for mye bilkjøring egentlig. Har såklart bare prøvd spillet en liten stund, så det kan hende jeg syntes noe annet om spillet etterhvert. Spillet har også mye god humor, selvom det ser litt dumt ut på norsk Edit: Og ja jeg har fullversjon, så dette er ikke basert på demoen. Endret 6. november 2008 av master_al Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 What, har de dubbet det? SI at det går ann å ha det på engelsk. og; har kommet frme til at fysikken kan være overfølsom, men det kan være pågrunn av de små hjulene i demoen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hvem trenger demoen når man har Bare litt synd at jeg ikke har xbox Endret 7. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Etter demoen av spillet kan jeg ikke si jeg misunner deg MrLG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 MrLG, har de brutt release-datoen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Etter demoen av spillet kan jeg ikke si jeg misunner deg MrLG Hehe nei det er vell ikke akkurat GTA 5 jeg holder der MrLG, har de brutt release-datoen? Neinei for all del, dette spillet jeg skaffet på annen måte. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 MrLG, har de brutt release-datoen? Neinei for all del, dette spillet jeg skaffet på annen måte. Tørr vi spørre hvordan? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 MrLG, har de brutt release-datoen? Neinei for all del, dette spillet jeg skaffet på annen måte. Tørr vi spørre hvordan? Tja dere må gjerne spørre, men det vil ikke si at jeg svarer Uannsett det jeg har gjort er fult lovlig, men dere vil bare rett og slett ikke ha muligheten til å gjøre det samme. At jeg eier det spillet er egentlig bare av ren tilfeldigheter Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) What, har de dubbet det? SI at det går ann å ha det på engelsk. og; har kommet frme til at fysikken kan være overfølsom, men det kan være pågrunn av de små hjulene i demoen. Ja du får bedre hjul etterhvert i fullversjonen, kan skjekke om det er mulig å velge engelsk også. Finner ingen måte å gjøre noe med språket i spillet ihvertfall. Dubbet er det ikke fordi det er akkurat som det første spillet når de snakker. Altså bare bla bla bla. Men tekstet på norsk er det. Kan jo hende du får engelsk på en annen måte, vet ikke jeg. Endret 7. november 2008 av master_al Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg ble megaskuffa over demoen, så dette skal aldri i verden kjøpes. Mista all lyst å spille etter 10 minutter, og gadda ikke sette meg inn i det! Det er jo ikke et plattform-spill i det hele tatt lenger, men et kjedelig bilspill som minner om Jak 2 og 3. Men så hadde jo disse Jak-spillene mange rene plattformbaner også, som gjorde at jeg likte de veldig veldig godt. R.I.P Banjo & Kazooie Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg ble megaskuffa over demoen, så dette skal aldri i verden kjøpes. Mista all lyst å spille etter 10 minutter, og gadda ikke sette meg inn i det! Det er jo ikke et plattform-spill i det hele tatt lenger, men et kjedelig bilspill som minner om Jak 2 og 3. Men så hadde jo disse Jak-spillene mange rene plattformbaner også, som gjorde at jeg likte de veldig veldig godt. R.I.P Banjo & Kazooie Last ned enern når den kommer på live arcade da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er jeg den eneste som stor koste meg med demoen? Edit:Denne filmen viser hvordan du kan komme deg uten for barrieren på demoen så du kan utforske hele verden. Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Aldri vært en banjo faen, men faen dette var egentlig jævlig morsomt. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Elsket det første til N64, fikk aldri prøvd nummer to. Prøvde demoen til Nuts&Bolts istad men ble ikke superbegeistret. Kommer nok til å kjøpe det når det blir billigere (evt pre-played på Gamestop). Men kommer iallefall til å kjøpe enern når det kommer til XBLA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Aldri vært en banjo faen, men faen dette var egentlig jævlig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå