Gå til innhold

Nuts&Bolts demo ute NUH!

Laland

Anbefalte innlegg

Den siste tingen er så liten at den er latterlig, men fortsatt. I de to første spillene, når man zoomet kameraet ut først en, så en gang til, så ble det en lysere lyd den siste gangen. Nostalgien forsvant litt når det var endret til den samme lyden begge gangene, men det kan jo endres på. :p

Hehe, jeg begynner å skjønne hvorfor du har den avataren du har her. :p

Hvis dette spillet får gode anmeldelser kan det hende jeg benytter meg av "kjøp-ett-nytt-spill-og-få-med-ett-gammelt"-tilbudet (hvis jeg fortsatt kan det når anmeldelsene kommer).

Jeg venter enda på 360-en jeg vant, så ingen demo på meg foreløpig.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en diehard Banjo-fan, ja. Runnet det første på under 7 timer og tre kvarter, og det andre på rett under 10 timer.

Hvis du forhåndsbestiller på Gamestop/EBGames får du med Banjo-Kazooie XBLA også som jeg sa tidligere, og for 500,- ville jeg kalt det en himla god deal!

Lenke til kommentar

Likte ikke spillet fult så godt... og jeg var Banjo-fan til de grader tidligere! Stemmene var kjedeligere her, og jeg syns rett og slett at de burde holde seg til platform sjangeren :p Men men... prøvde ikke demoen så lenge... måtte prøve Mirrors Edge :D

Lenke til kommentar
Likte ikke spillet fult så godt... og jeg var Banjo-fan til de grader tidligere! Stemmene var kjedeligere her, og jeg syns rett og slett at de burde holde seg til platform sjangeren :p Men men... prøvde ikke demoen så lenge... måtte prøve Mirrors Edge :D
Var jo plattform dette også, men gjort på en litt annen måte, synes leveldesignet ble for ulikt de to forrige i serien. For rotete.

Ellers var det egentlig en positiv overraskelse for min del, mye var bedre enn jeg hadde forventet, og mye var beholdt fra de forrige spillene, det liker jeg. :D

Lenke til kommentar
Fikk bare 8.3 fra IGN. Ikke klarer de å lage spill som fenger massene lenger heller tydeligvis. Akkurat som Viva pinata så er dette tydeligvis for komplisert. Kanskje like greit at MS kvitter seg med Rare. De lager jo bare flopp etter flopp.

http://xbox360.ign.com/dor/objects/15334/b...iew_110408.html

"Bare"? 8.3 er da vitterlig ikke "bare"! 8.3 er jo himla bra, særlig for plattform/Banjo-entusiaster! :)

Lenke til kommentar

Finnes altfor få bra plattformspill ute nå, det siste jeg spilte var vel Ratchet and Clank. Banjo-Kazooie 3 ser absolutt ikke ut som noe plattformspill, det er synd at de ikke bare kan gjøre som med de forrige spillene. Musikken er visst bare en gigantisk remix av de gamle sangene, istedet for nye og spesifikke sanger for levels. Tviler veldig på at jeg kommer til å kjøpe dette spillet, til tross for å være en BK-fan og Rareware-fan fra N64-tiden.

Lenke til kommentar
Dette var en rotete og lite artig demo.

Likte gamle Banjo i sin tid, men dette var ikke i nærheten.

Bilene var jo håpløse å styre, og det var tydeligvis her alt fokuset var lagt desverre.

Spillet stod på min kanskje handleliste, men her sparte jeg heller de pengene.

Enig. Det var alt dette kjøretøy maset eg var skeptisk til. Og du verden, for noe piss? Har ikkje tall på kor mange timer det gjikk med det i det orginale spillet, men eg kommer nok ikkje til å kjøpe Nuts & Bolts ihvertfall.

Og det er greit egentlig, er tross alt så mye annet godt som kommer om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...