Laland Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Heisann, tenkte jeg bare skulle gjøre oppmerksom på at Banjo-Kazooie Nuts&Bolts demoen er ute nå! Og ja; det er en treg start på demoen (ingen storyspoilere), men gameplayet er KNALLFETT! Hele Banjo-Land er åpent, og vehicle-editoren er utrolig morsom! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er hele spillet åpent i demoen? :O driver og laster ned nå, er veldig spent på denne tittelen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hele spillet er ikke åpent, men den første delen av Showdown Town og hele Banjo-land er åpent for utforsking! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Laster ned nå Tar litt lenger tid enn vanlig, kanskje det er ekstra mange som laster ned? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Man kan gjøre absolutt hva man vil helt til man går inn i Act 2. Da slutter demoen med en lystig trailer. Èn ting er ihvertfall sikkert; min forhåndsbestilling beholder jeg! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette var gledelig nytt. 1,1GB blir kanskje litt mye å laste ned med mobiltbredbånd, men jeg kan alltids ta med Xboxen på besøk til noen som har ADSL. Har ikke forhåndsbestilt, men dette er en av de titlene jeg ser mest fram til. Godt å høre at du liker det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du forhåndsbestiller hos Game/GameStop(EBGames) får du også med det originale BK til XBLA gratis! Knalldeal spør du meg! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo en god deal det. Hva er prisen på EBGames da? Har ikke så veldig lyst til å betale 599kr. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har betalt 50,- i depositum, så gjetter på 400/500,-. Det koster tross alt bare 40$ i statene.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ah, får jo ikkje lasta ned her! :/ står bare på 1% Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du forhåndsbestiller hos Game/GameStop(EBGames) får du også med det originale BK til XBLA gratis! Knalldeal spør du meg! Da blir det forhåndsbestilling hos GameStop fra meg også (: Når jeg får både N64 klassikeren (gode minner) og det nye, til samme pris, sier jeg ikke nei takk (: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) der tok farten seg litt opp! skal legge inn en forhndsbestilling på GOW2 i kvell, slenger med dette og viss demoen er bra! Da er demoen testet og må si eg er stor fornøyd! herlig grafikk, herlig lyd, ja et herlig spill Endret 29. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vet ikke jeg men jeg likte ikke det noe særlig, jeg skjønte liksom ikke helt hva man som var greia. Skjedde liksom ingenting... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjedelig... Skulle man fly rundt til puslespill-bitene på mapet? Jeg spilte ett race og så skulle jeg beskytte noen øyne av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dere som er negative, har dere spilt de tidligere spillene i serien? Fantastisk nostaglifaktor å bare kjøre rundt i Banjoland og høre på musikken.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Knapt hørt om banjo-fyren, jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Da kan jeg tenke meg det er en treg start! Men, hvis du kan like plattformere, prøv Banjo-Kazooie XBLA når det kommer! Hvis gameplayet idet hele tatt ligner på det originale så er det en sikker vinner! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skulle hatt nett på xbox min nå. Vil prøve det Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ganske fett. Banen man får prøve var virkelig svær og morsom å utforske. Noen få negative ting jeg har å si vil kanskje være at det er litt for "realistisk" fysikk på kjøretøyene. Når jeg kjørte om kapp så endte jeg ofte opp med å havne i grøfta eller velte bare ved å dulte i noen. Er jo litt moro at det du bygger faktisk har noe å si, men det kan være litt irriterende også. Og så synes jeg at teksten forsvant litt fort (er ikke så veldig farlig da) . Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det noen ting jeg må pirke på så er det det at teksten skal være toppen to linjer per boble. Sånn er det bare i Banjo spill. Og stemmene til karakterene var ikke i nærheten så energiske som i BK/BT. Den siste tingen er så liten at den er latterlig, men fortsatt. I de to første spillene, når man zoomet kameraet ut først en, så en gang til, så ble det en lysere lyd den siste gangen. Nostalgien forsvant litt når det var endret til den samme lyden begge gangene, men det kan jo endres på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå