zirnachoz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har hørt at iPhone/iPod Touch er låst til iTunes... Men samtidig har jeg hørt at det finnes overføringprogrammer som man kan bruke til å overføre musikk/filmer... Vet dere om noen? Og hva er best? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 MediaMonkey er vel det som er regnet som best. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hvorfor skulle du ha lyst til å bruke noe annet enn itunes? Det kunne ikke vært enklere å overføre ting til iphone eller ipod så hva skal du med alternativer? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det kunne ikke vært enklere å overføre ting til iphone eller ipod så hva skal du med alternativer? Kanskje på tide å teste ut alternativene før du kaller iTunes enkelt? iTunes er det desidert vanskeligste, og minst brukervennlige programmet jeg har vært borti når det kommer til overføring av ting til en ekstern enhet. Det hjelper heller ikke at iTunes grensesnittet i seg selv er ekstremt tregt og fryser som regel mens programmet jobber. Endret 4. november 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå