toazty Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) skal kjøpe meg ny pc nå, igjen.. men har ikke fulgt med det sisste året på hardware fronten, så trenger kanskje litt hjelp her. Handlekurv pc'en skal brukes til , gaming, kontor , mest surfing. spillene som skal spilles er vel hovedsakelig wow og CS , men kommer nok også til å prøve ut noen litt mer krevende spill fremover . og blir vel mye HD-film konvertering osv. pc'en skal også vær et lite klokkeprosjekt hvis jeg får tid, Endret 29. oktober 2008 av toazty Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tja.. du trenger vel en harddisk? Kan anbefale Samsung Spinpoint F1. Meget stillegående og rask. Har lest et sted at P43 kort ikke lar seg overklokke noe særlig, men har ingen personlig erfaring med det. Skal visst nok være en slags "nedstrippa" utgave av P45. Du bør kanskje sjekke ut om P45-, X38- eller X48-brikkesett er et bedre alternativ til din nye maskin. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 harddisk ja.. jeg kommer nok til å bruke mine gamla 250gb disker og eksterne disker først før jeg kjøper meg nye. ok , kanskje jeg skal gå for et p45kort da.. eller x48 , har egentlig ikke behov for et kort med 2 pci x16 slots. menmen.. Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Mulig du ikke har bruk for crossfirestøtte nå, men kanskje senere.. Det er vel andre ting som skiller p43 chipsettet fra p45 også: offisielt støttet fsb på p43 er 1066, mens det på p45 er 1333. Med tanke på fremtidig klokkeprosjekt ser jeg ingen grunn til å gå for P43, spesielt ikke når du får P45 kort til omtrent samme pris. Og kanskje velge et kort fra Asus eller Gigabyte istedenfor MSI. Ikke spør meg hvorfor, men jeg takler bare ikke MSI Endret 29. oktober 2008 av gargoyle Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 ok, men da blir det et p45kort fra asus istedenfor.., men da er oppsettet greit ut? noen deler jeg bør bytte ut for å få mer "bang for bucks" ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ok, men da blir det et p45kort fra asus istedenfor.., men da er oppsettet greit ut? noen deler jeg bør bytte ut for å få mer "bang for bucks" ? ja, du bør bytte ut emnetittelen og lese litt sticky. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) syns emnetittel sier det meste, trenger hjelp med oppstett. så admin kan ryke å reise hvis han syns den bør endres.. eller han kan slette tråden. hadde jeg hatt 4+ timer til å lese sticky hadde jeg nok gjort det.. men har andre ting å gjøre på enn å lese gammelt skrap Endret 30. oktober 2008 av toazty Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 MIST Define bør du ikke kjøpe. Det er crap. Skal du ha et bra og billig kabinett,så kjøp Antec 300. Brenner du aldri cd/dvd'er siden du har valgt Sony DDU 1615? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 det jeg vil ha er et stilrent kabinett som kanskje er litt støyreduserende også.. åpen for andre forslag, har ikke sett mist kabinettet in real life, men det så fint ut, heh, dvd-rom'n skal byttes ut ja, må nesten ha en dvd brenner Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå