Joachim_F Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 EA har kunngjort når Rock Band 2 vil lanseres i Europa. Les mer Lenke til kommentar
worthy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Trodde det var den 21, men smart av EA å lansere det før GH:WT. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette er vel bare xbox-versjonen som vanlig? Wii-versjonen kommer vel i 2034 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kan ikke si at plastikkgitarer har vært særlig fristende tidligere, men jeg så nylig Screaming For Vengance i PSstore, og med de artistene som var listet opp i artikkelen begynner det nesten å virke brukbart. det står x360 i artikkelen, men jeg regner med at også dette beveger seg over på PS3 før eller senere? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jaja, bedre sent enn aldri får man si. Håper EA/Harmonix slipper ting samtidig i USA og Europa heretter. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor Torsdager? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Spørsmålet blir vel hva folk kommer til å velge av dette og GH. Personlig er jeg mer fan av runde HO. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) HO? Nok et gitarspill jeg ikke har hørt om? PS: [Troll] RB3 kommer med KEYBOARD! 5 Knapper!! [/Troll] Hahaha! Får håpe at de ikke får mer utstyr. Begynner og bli patetisk... Endret 29. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Isj, lånte meg Rock Band i går, bare for å teste gitardelen - og jeg synes jo det var rimelig platt i forhold til GH. Var veldig tydelig at dette ikke var et gitarspill med mulighet for sang og trommer, hadde inntrykk av å spille rytmegitar mesteparten av tiden. Tror dere det kommer til å være annerledes på GH4? Håper det blir GH + litt ekstra, for Rock Band var direkte kjedelig med kun gitar. Sikker sykt morro med flere folk og instrumenter, men jeg vil gjerne ha muligheten til å rocke med bare gitar og Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommmer kun som X360 software Lenke til kommentar
Aalst Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kommmer kun som X360 software RB2 kommer på PS3 etter at perioden med ekslusivitet MS har kjøpt er over. Jeg har hørt rykter om at det kommer på PS3 samtidig som X360-instrumentpakken, og at dette er i desember en gang. Andre sier det kommer rett over nyttår.. Uansett, RB2 kommer til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg