bilelsker93 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hei jeg har et problem, jeg har lånt assassins creed av en venn, og liker spillet godt. men da jeg klarte og kaste bort "kaste knivene" mine gikk det ikke ann å Pick pocke en kniv fyr. er dette en bøg i spillet eller må jeg komme lengre i spillet først? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 tror ikke det er noen homofile i spillet, men kanskje du ikke får til pick pocket... prøv igjen, hvis ikke så mulig du får det senere ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Om du har fått knivene skal du også kunne stjele nye, enkelt og greit. Merk at du ikke får knivene før kap 4 eller 5, om jeg husker riktig. Endret 2. november 2008 av The Stig Lenke til kommentar
Candey Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hei jeg har et problem, jeg har lånt assassins creed av en venn, og liker spillet godt.men da jeg klarte og kaste bort "kaste knivene" mine gikk det ikke ann å Pick pocke en kniv fyr. er dette en bøg i spillet eller må jeg komme lengre i spillet først? Jeg måtte bare xD Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Pass på å komme nærme nok og holde inne knappen (B er det vel) Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ... bøg... komme nærme nok ... bakfra ... holde inne... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Takk for at du gjentok posten min, Hiltur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå