Eikoyv Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hei. jeg fikk en PS3 til bursdagen og har koblet den til Internnett, men så lurer jeg på om det er mulig å spille av filmer, for eksempel på youtube... og hvis det er mulig hva må jeg gjøre for å få det til? på min blir det bare svart der filmen skulle kommet, men lyden kommer!!! Plz svar. for hvis det ikke går så slipper jeg i hvertfall å irritere meg over at det ikke bare er jeg som ikke får det til veldig takknemlig for svar :) Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har testet det igjennom webleseren, og det fungerer helt fint fra YouTube. Jeg har ikke testet så mye mer enn det dessverre. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal fungere greit det, gjorde det med meg i alle fall. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Youtube og andre lignende tjenester skal fungere på PS3. Men jeg har også opplevd å få sort skjerm på Youtube slik du forklarer. Som regel funker det. Men noen ganger funker det ikke. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Har du oppdatert firmware? Laster du ned siste oppdatering så er jeg sikker på at det vil fungere. Youtube bruker flash video formatet og med siste oppdatering ble nettleseren oppdatert med flash player 8, som som gir endre bedre kompatibilitet. Endret 29. oktober 2008 av praystation Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fungerer det like bra å se fks. på filmer fra gametrailers? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fungerer det like bra å se fks. på filmer fra gametrailers? Gametrailers bruker også Flash video formatet så det skal vel gå bra. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men, oppløsningen er ikke like god som på PC syntes ihvertfall jeg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men, oppløsningen er ikke like god som på PC syntes ihvertfall jeg Kan ha noe med at du har koblet PS3-en din til en TV, og ikke en PC-skjerm. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 TVersity er en kulere løsning http://tversity.com/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Absolutt fungerer youtube filmer på nettleseren! Bruker det hele tiden jeg Lenke til kommentar
Eikoyv Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 takk for alle svar... får det til nå :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå