With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg støter på et problem når jeg skal installere XP/Vista, når jeg installerer Vista får jeg opp en melding om at jeg ikke kan installere os på valgt partisjon (Feilkode 0x080300001). I XP får jeg ikke noe feilmelding, men når den skal kopiere filer etter formatering kopierer den noen filer, også er den noen det står at den ikke klarte å formatere. Da kan jeg bare hoppe over fila, men får jo ikke starta opp windows når den ikke laster alle filene over på harddisken... Jeg har prøvd å bytte harddisk, og vet at pegge cdene med os på fungerer... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Prøv å bytt CD/DVD spiller. Sjekk PC med MemTest86. Den finner du bla.a. på UBCD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Den ville ikke ta imot ny dvd rom :s Ville ikke komme lenger enn en feilmelding etter bios... Den er jo helt lik, hva kan problemet være da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du har en feilmelding du ikke finner ut av, så bør du kanskje fortelle hva den feilmeldingen sier? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Fiksa det nå Prøvde å bytte hele dvd rommet, men ville ikke ta imot den så bytta bare laser til den ene så funka det Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå